2016. február 25., csütörtök

ILNP-Pink mimosa



Sziasztok!



Egyik este azon kaptam magam,hogy valamiféle geometrikus mintát kell a körmömre varázsolni!De alapszínben nem voltam biztos.
Akkor beugrott az Ilnp-Pink mimosa amit elég régóta nem használtam. A lakk nagyon csajos darab,valamiért annyira nem tetszik,mint első alkalommal. Furcsa érzés kerített hatalmába...
Úgy éreztem megőrülnék ha minta nélkül kéne hordanom....

 
 


 
Szép,de kell rá minta,valami vonalas,geometrikus.A mintát  Cici and sisi Magical geometry palettáról választottam,sokkal jobban tetszett a kész manikűrt,mint a Pink mimosa önmagában.






Összességében a kész manikűr nálam telitalálat,viszont csalódtam magamban,hogy  a lakk annyira már nem tetszik,mint első alkalommal,önmagában brrrr,így megfordult a fejemben,hogy megválok tőle :( :( (??????)

Nagyon bizonytalan vagyok,remélem sikerül nektek meggyőzni arról,hogy maradjon ......





Neked tetszik a Pink mimosa?  :)

22 megjegyzés :

  1. Tetszik, hasonló lehet, mint a Her rose adagio, rózsaszín, holo és fémes, csak ez pelyhesnek látszik. Mostanában elővettem a fakó pasztellszíneimet, ezek mennek nálam :) Jól néz ki a mani, bár én nem tettem volna mintát mindegyik körömre, annyira bejön ez a szín!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Her rose adagio-t eladtam :D egyszerűen nem bírtam magamon elviselni,mint ahogy most ezt sem :) Nem tudom mi van velem.....Ha nem került volna minden körömre minta,szerintem lemostam volna......

      Törlés
    2. Szerintem abszolút nőies, csipkemintával, virágmintával pláne. De én használtam alapnak színes puzzlemintához is. Egy sötétebb lila virágmintával, fehér széllel el tudom képzelni :) Férj szerint persze ez a minek ilyenre kifesteni kategória, mert nem élénk.

      Törlés
    3. hmmm most ötleteket adsz....:) lehet adnok neki egy esélyt és nyomok rá valami csipkemintát :)
      köszönöm :)

      Törlés
  2. Olyan ez a lakk, mintha nem lenne benne élet. Mármint holo, meg minden, de olyan kis fakó, ha már pink, akkor legyen valóban rózsaszínesebb. A minta nagyon feldobja egyébként, nem csodálom, hogy muszáj volt rá nyomdáznod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon fakó :/ Szerintem alapjáraton pont ez nem jön be...:(
      Erre muszáj volt nyomni valami mintát,mert megőrültem a látványától :D

      Törlés
  3. Mintával tényleg ütős manikűr lett, de magában nekem sem bejövős. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszik önmagában is, pedig nem vagyok nagy rózsaszínes. :) Mintával pedig egyenesen tökéletes, jobb mintát nem is találhattál volna rá.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik önmagában is.Először amikor használtam nekem is tetszett,valamiért most nem jön át a hatás.Mert összességében a lakk nem rossz,kedvelem az ilyen színt is....Lehet velem van a baj :/

      Törlés
  5. Nekem régóta nagyon tetszik ez a lakk!! És önmagában is! (-: A minta persze ad neki egy pluszt, és úgy is csodás, sőt a fekete nyomda csak feldobja. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam :D Hát lehet rajtad jobb lenne mint rajtam :D

      Törlés
  6. Nekem nagyon tetszik...sőt.
    Fekete rózsamintát festenék rá, vagy csipkét és feszítenék vele, mint pók a lucernában! :D
    Hülyéskedsz?
    Ez a lakk egy álom, persze az is igaz, hogy te élőben a saját kezeden talán nem pont ezt látod, amit én.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Első posztban pont rózsaminta volt rajta.Ott még tetszett,most nem.Amúgy nagyon érdekes,mert alapjáraton különleges a lakk,de vannak napok amikor nem, a szemnek és az agynak is nem....Na ilyenkor van az,hogy az ember eladja a lakkot és megbánja :)

      Törlés
  7. Én meg pont az előző képeid miatt vettem meg, pedig amúgy nem szeretem ezt a finisht :) a színe nekem tetszik, olyan kis nőies, univerzális, de muszáj vagyok vmivel díszíteni, mert olyan fényes, hogy fáj tőle a szemem :)) rajtad amúgy simán is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Na tessék.
      Valóban,nagyon szirkázik díszítés nélkül,lehet most pont ez nem tetszett benne...De örülök,hogy neked tetszik :) Köszönöm :)

      Törlés
  8. Szerintem gyönyörű ez a lakk és nagyon jól áll Neked. Én nem kentem volna fölé semmit. Na jó egy csipkeminta nem rontaná el. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb nyomok rá csipkemintát :) Kíváncsi vagyok nagyon :) Örülök,hogy neked is tetszik,nagyon kedves vagy,köszönöm :)

      Törlés
  9. Ó de szép így! Rajta most a flower girl van, egy elszabott fehér csipkemintával, le is akarom mosni ma. De így, fekete geometrikus mintáával, na majd teszek vele még egy próbát! Köszi a tippet, továbbra is imádom a körmeidet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne,a flower girl csodálatos!!!Nagyon tetszik az a lakk :) Viszont én,arra is feketével nyomdáznék valamit!!!:)
      Köszönöm a kedves szavakat is :)

      Törlés
    2. Ó a flower girl benne van a top 5 lakkomba. Imádom.

      Törlés
  10. Nekem is pont a visszafogott színe tetszik,olyan finoman nőies.:) Egy csipke mintával ahogy a többiek is írták,szerintem is ütősebb lenne,bár nekem ezzel a geometrikus mintával is nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!