2016. február 17., szerda

ILNP-Spiced eggnog



Sziasztok!!!!


Az Ilnp-Spiced eggnog talán az a lakk,ami vagy tetszik vagy ki nem állhatod!Én az első csoportba tartozom,teljesen odáig vagyok érte :)
Mivel kicsit "uncsi" mindig fehér vagy fekete nyomdázólakkot használni,megpróbálkoztam egy bronzosabb mintával,ami elég harmónikus a lakkban található pelyhekkel,korábban már ITT láthattátok ezt a nyomdázólakkot.

A Spiced eggnog 3 rétegben került fel a körmeimre,annyira szép,de komolyan hihetetlen látvány.


A középső körömre egy szarvas került,a többire plaid (?) minta,nekem inkább egy pulcsi jutott eszembe róla,de kinek mi.
A szarvas mintát a Cici and sisi Happy R. palettáról vettem,a másik mintát a Hehe 028-ról.






A manikűrt 3 napig hordtam,lemostam mert mást szerettem volna alkotni.Bevallom,teljesen odáig voltam érte,minimális kopás után mondtam búcsút neki.
Meglepő módon szuper a Dashica lakk is,anno amikor megvettem nem tetszett,sokáig nem is használtam,viszont az utóbbi időben kezdtem el felfedezni....Először azt hittem,hogy csak fekete lakkon mutat jól,de tévedtem,szerintem tökéletesen illik a Spiced eggnog-hoz is :)

Kíváncsi vagyok neked tetszik ez  a  manikűr? :)

13 megjegyzés :

  1. A manikűr tetszik, csak ez az alap...most már szokom a látványt. A pelyhekhez nagyon illik ez a nyomdalakk!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D gondoltam,hogy neked nem tetszik az alap :D pedig olyan szép :D :P

      Törlés
  2. Ritka az ilyen, de önmagában nem tetszik, a mintával viszont odavagyok érte. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik azért :)

      Törlés
  3. Gyönyörűűűűség! :)
    Tudod, hogy odáig vagyok érte, de ezzel a mintával, komolyan mondom, kézzel tartom a szemgolyóimat, hogy ki ne essenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahaah Köszönöm szépen :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Nekem tetszik a lakk összességében, pedig nem vagyok oda a sárgás színért, de annyira egyben van a pelyhekkel, hogy vonzza a szemet. Tökéletes választás volt hozzá a bronzos nyomdaszín, és annyira jó lett az egész mani ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Szerintem is nagyon különleges. Én kedvelem a sárga színt,viszont ez a lakk nagyon sápasztó tud lenni. :/
      De örülök,hogy tetszik az elkészült manikűr :)

      Törlés
  5. Én továbbra is imádom ezt a lakkot!! Nagyon jól áll neki ez a nyomdalakk, telitalálat hozzá! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök,hoyg neked is tetszik:)

      Törlés
  6. imádom, nagyon jók rajta a minták is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  7. Mintha ez a minta és a minta színe is csak ehhez a Spiced Eggnog lakkhoz készült volna, csodás! *_*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!