2016. február 19., péntek

Jade-Magia


Sziasztok!



Anno réges régen,amikor fekete holó lakkot szándékoztam venni,sokáig nagy vágyam volt a Jade-Magia.
Akkoriban a Color Club-Revvvolution volt a nagy favorit lakkom (mondjuk nem is fekete holó),szépen lenyomta a trónról a Jade....

Jade egy brazil márka,amit már megtalálhattok a Color4nails oldalon is,a sok indie márka mellett eltörpülhet,de mégsem hagyhatom szó nélkül.
A lakk nagyon szuper,teljesen odáig vagyok érte,annak ellenére,hogy eleinte nem voltam oda az állagáért.Kicsit fura,elég sűrűnek írnám le,nem kezelhetetlen,de nem CBL az biztos.Kis gyakorlással szépen felkenhető,gyorsan szárad,már egy rétegben is tökéletesen fed.
A látvány amit nyújt csodákatos,fényben csak úgy szikrázik,a makró képen feltűnt,hogy mennyire barnás beütése is van.
Egyenlőre 4 Jade lakkom van,mind csodás,semmit sem romlott az állaga/minősége az évek alatt!







Egyszerűen szemkiverős ez a lakk,annyira fantasztikusan néz ki!!!Kigondoltam,erre bizony egy szürke holó lakkal fogok nyomdázni,a mintát a Hehe 035-ről vettem.
A Pupa szürke holó lakkal nyomdáztam, a Jade mellett szinte nem is látszik,hogy holós,viszont nagyon szuper ez a minta,illik az alaplakkhoz.








Imádtam ezt a manikűrt,a Jade lakk fantasztikus,így csak ajánlani tudom.
A Color4nails oldalon van pár ami nagyon tetszik:Sunset,Psicodelica,Over the rainbow és még sorolhatnám!!!







Neked tetszik ez a Jade?

3 megjegyzés :

  1. Meseszép lakk és nagyon tetszik a manikűr is. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, hihetetlenül holos!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű az alapszín, a nyomdaminta színe is és úgy egyben a manikűr! <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!