2016. február 15., hétfő

ManiCute-Pingvinek



Sziasztok!




Ismét ManiCute,mai témánk a Pingvinek.
Imádom a pingvineket,olyan kis cukik,a körmeimen is szívesen hordom őket.Időközben rájöttem,hogy nem sok pingvines minta van a készletemben,egy-kettő akad,de kevés,így csak egy körmömre nyomdáztam,a többire téliesebb minta került.
Először egy színátmenetet készítetem a Colour Alike-518 és 512-es lakkokkal,ami egy sötétebb és egy világosabb kék holó,a fás mintát a Bm-H02-es palettáról vettem, a pingvint a Blueberry 03-ról.


Nagyon cuki ez a pufi pingvin,pink sállal :D




Összességében tetszik a manikűr,akkor is ha kicsit téliesebbnek érzem,mint pingvinesnek :)


13 megjegyzés :

  1. Jaj, ezek a CA lakkok de gyönyörűek! Sejtettem, hogy valami szépségest alkotsz, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Andi :) Örülök,hogy tetszett a manikűr :)

      Törlés
  2. Istenem ez a lakk is gyönyörű, meg persze a mani is. :D Ha minden jól megy a hétvégén vesztem el a Colour Alike szüzességemet. :D Csak álljam meg, hogy ne hozzam el az egész standot. :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na és miket néztél ki? :)
      Én nagyon szeretem ezt a márkát,viszont mostanában sokat hanyagoltam,pl. az őszi kollekciót idén nem is használtam :(
      Nekem a nyomdalakkok nagyon izgatják a fantáziám,előbb-utóbb beszerzek párat :)

      Törlés
  3. Nagyon jól sikerült, aranyos a kis pingvin! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Jajj, ez mennyire aranyos lett! *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Ránézek és már fázom is :) A pingvin nagyon aranyos lett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!