2016. február 20., szombat

Nicole by Opi-Carrie'd away


Sziasztok!


Nos,bevallom őszintén nem nagyon csípem az aranyszínű lakkokat,amiben glitter is van hát na....,valamiért távol áll tőlem!

Pár hete amikor a lakkjaim "porolgattam",kezemben maradt a Nicole by opi-Carrie'd away ,ami igencsak tömény csillámlás glitter és aranyszín.Érdekes,mert bennem is felmerült a kérdés: ha nem is szeretem miért vettem meg? A lakkot a megjelenés után rendeltem,gondoltam pár ünnepi manikűrnél majd jó szolgálatot fog tenni,de használta szinte el is maradt.
Az utóbbi időben csak fekete vagy fehér nyomdalakkot használok,gondoltam más színeket is kéne már beleépíteni a fejben megszületett manikűrökbe,így az aranyhoz azért a lila nagyon jól passzol,majd megszületett az alábbi manikűr.

A Carrie'd away sokréteges,nekem 3 elég volt azért,olyan tömény a csillámlás,viszont nyomdaminta nélkül még egy elfért volna rajta.Száradása nem rossz,de lehetne jobb is.
Erre egy lila nyomdázólakkot használtam,ami a Laura Clauvi Purple.
A mintát a Hehe 026 palettáról vettem,vonalas,szerintem pont elég erre a glitteres csodára.






Összességében tetszett a manikűr,2 napig viseltem,majd lemostam,mert kicsit sok volt már a csillogásból :)


Neked hogy tetszik ez a manikűr?

11 megjegyzés :

  1. Nekem sok a csillivilli, nagyon ritkán kenek fel aranyat. Valahogy furán érzem magam vele. Most ezüstholos körmeim vannak pink nyomdával, mondhatni hasonló a hatása, csak ezüsttel, szóval nem is értem, miért nem szeretem az aranyat, talán a sárgasága miatt. Lábkörmöm viszont nagyon tetszene ez az csillogós arany :) Oda mindenféle szemkiverős lakkot felkenek, amit kézre sosem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez a bajom ezzel a színnel....Mivel mostanában azon vagyok,hogy a hanyagolt lakkokat is kéne használni,muszáj volt felkennem :)
      Nyomdázva nem rossz,de önmagában nem tetszene...

      Törlés
  2. Nekem is az arany már sokszor beleesik a too much kategóriába. De ez a manikűr kifejezetten tetszik, én is viselném. :)

    VálaszTörlés
  3. Én imádom a szemkiverős aranyakat, és rajtad, ezzel az élénk lila nyomdamintával valami szívfacsargatós gyönyörűség, le kell borulni előtte, kész vagyok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na végre valakinek tetszik az aranyszín :D Örülök,köszönöm :)

      Törlés
  4. Ez nagyon jó!!! Tetszik a két szín együtt! Ki kellene próbálnom, hogy így használom az arany lakkjaimat :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is csodás lett ez a manikűr!! Már volt alkalmam mmegcsodálni máshol is, de akkor is oda voltam érte. ((-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Istenei ez a lila ezzel a tömény arany csillámmal! :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!