2016. február 9., kedd

Valentin manikűr 1.



Sziasztok!



Általában a nyomdapalettákon lévő kicsi mintákat nagyon ritkán használom ki,pedig igazi kincsekre lehet lelni.
A Bp-L012-es palettán van a jobb alsó sarokban egy ekg jel,akkor beugrott,hogy beleépítem egy Valentin napi manikűrbe.

Egy gradientet készítettem úgy,hogy a köröm közepére vizszintesen világosabblegyen,majd kifelé haladva sötétedik.3 Opi lakkot használtam fel: Every mounth is Oktoberfest,Danke-Shiny red,Deutsch you want me baby.


Az ekg jelet fehérrel nyomdáztam,és decals technikát használtam.








Remélem nektek is tetszik,annyira amennyire nekem tetszett ez a manikűr,egyszerű de nagyszerű :)



14 megjegyzés :

  1. So sexy and classy! I'm a new follower :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :) az átmenet külön bejön :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a manikűr. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ötlet szerintem! Ez is tökéletes minta, nem muszáj ide szívecske. :D A Gradient pedig csodálatosan sikerült, nagyon szépek ezek a lakkok! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,persze nem feltétlen szükséges a valentin manihoz szívecske...:)

      Törlés
  5. Megőrülök az átmeneteidért, és a minta! :)
    Hihetetlen, milyen ütős lett, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik,köszönöm :) :)

      Törlés
  6. Annyira jó ez az átmenet, nem is tudom, hogy bírod kiválasztani a tengernyi lakkból, melyik 3 passzol egymáshoz. A minta is jópofa, imádom ezt a manit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Nálam a folyamat úgy zajlik,hogy először a minta van meg,majd kigondolom,hogy kéne megvalósítani az egész manit. Aztán elkezdem nézni milyen lakkra kéne megcsinálni,ugye itt most egy gradient van,amihez 3 lakk tuti kell,de nem akartam krémes lakkokat használni,inkább valami shimmert.Majd a Deutsch want me baby akadt a kezembe,ami egy pirosas sárgás shimmer (tökéletes),ehhez passzol a szintén piros shimmer Danke-shiny...és az Every.Szerintem ha a kezdőszín megvan,már nem nehéz társakat találni :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!