2016. február 27., szombat

Water marble



Sziasztok!





Emelje fel a kezét aki imádja a Water marble manikűröket? Hát én  :D

Világ életemben csodáltam  az elkészült frappáns,színes és nagyon dekoratív manikűröket,de sohasem éreztem rá a dologra. :/ Vagy sok idő után tudtam valamit összehozni.Legutóbb készítettem egy színesebbet,átlátszó fedőlakkal,az tetszett,de azóta nem igazán kapkodtam e technika után.
 
Nem is olyan régen az egyik körömlakkos fórumban volt ez a téma,akkor úgy gondoltam nekiveselkedek,csinálok egy színes verziót,mindegyik körmömre.
Ebben a bejegyzésben két fajtát hoztam,a fenti képen láthatót,itt a water marble csak egy körömre került (és ezt jóval korábban készítettem,szimpla gyakorlás képp),és egy nyáriasabb,vidám színest,amit egy hete.

Elég sok időt töltöttem videók megnézésével,hogy hogy is tudnám tökéletesíteni az egészet,nekem ez a videó nyújtott nagy segyítséget.
Első körben kiválasztottam a lakkokat,a videóban erről is van szó,nem a márka a lényeg,hanem a lakk finishe,ergo a krém lakkok a legjobbak (ne legyen glitteres),egy üvegtálkába öntönttem csapvizet,amit előzőleg egy flakonba engedtem, egy éjszakán át hagytam,hogy szobahőmérsékletűre melegedjen.
Az ujjak védelme érdekében latexet használtam,itt-ott körberagasztottam ezt maszkoló szalaggal,így még kevesebb idő ment el a takarításra. (azt hozzáteszem,nekem a tálka nem túl széles,így nem lettem nyakig lakkos)
A mintákat egy jeans varrótű segítségével csináltam,minden egyes vízbemártás előtt letiszítottam.Erre a célre jó még a naracsfapálcika helyes vége,vagy a Water marble tools (egyszer beszerzem ) :)
A színes manikűrnél itt-ott vizes marad a minta,ezeket óvatosan papír tölőkendővel itattam fel.Fedőlakk felvitele után,teljesen eltűnt a nyoma.

 
A fekete manikűrhöz  a Zoya-Storm lakkot használtam,a gyűrűsujjamra a Nfu-Oh 61-es szürke holóját.A water marble egy fekete és egy színtelen (Opi-Ds top coat) lakkal készült.






A színesebb manikűrhöz 3 régebbi Essence lakkot használtam,a Snow shite kollekcióban megjelent Happy,Doc,Grumpy.
A lakkok hihetelen jól működtek a vízen,egyedül a kisujjam került rossz helyre :D Itt alig látszik a minta.

A legvégén feldobtam a China Glaze-Fairy dust fedőlakkjával,szerintem így lett az igazi :)









Összességében,a színes nekem nagyon tetszik,elég jól sikerült. :)
(Próbálok kicsit bíztató lenni,hogy ne szegje kedveteket ez a technika,elég macerásnak tűnik,de jó anyagokkal (pl. a víz,lakkok) "aránylag" hamar elkészíthető.Én személy szerint,annyi időt töltöttem el vele,mint amennyit egy komplikáltabb nyomdázással.)







Neked tetszik a water marble technika? :)

10 megjegyzés :

  1. Nagyon látványos, nekem mindkettő tetszik! Én a szárazat akarom kipróbálni, amikor megszárad a vízben és felnyírható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ismerem,nekem az a fajta annyira nem,mikor megszárad a lakk törik,meg nem terült a körömre.... :/

      Törlés
    2. A száraz water marble-nek nálam az volt a trükkje, hogy nem mindegy, mennyi ideig szárad. Az első, amikor türelmetlen voltam, az jó lett, még kellően rugalmas volt, a második, amikor viszont sokáig hagytam a vízben száradni a mintát, száraz volt és tört.

      Törlés
  2. Nekem a színek miatt a fekete jobban tetszik. (-: A másik pedig nagyon látványos, nagyon szépek lettem a minták. (-: A CG fedőlakkal nagyon szuper!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahol éreztem :D De örülök,hogy tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  3. Szuper lett mindkét verzió! A Zoya-Storm még mindig nagy kedvenc,de nem sikerült még mindig beszereznem,pedig nagyon fáj a szívem érte. Nekem valahogy még mindig túl macerás ez a technika,mindig megpróbálkozom vele és kudarcba fullad,ezért nagyon ritkán veszem rá magam,mert sok idő és soha nem lesznek olyan szépek a minták mint amit szeretnék.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Storm nekem is nagy kedvenc,szerintem egyszer csapj le rá :)
      Privát már írtam pár trükköt,szerintem neked is menne simán,olyan ügyes vagy :)

      Törlés
  4. Nekem is a fekete tetszik jobban, de az nagyon!!! *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Storm... csodálatos, abszolút kedvenc ez a mani!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!