2016. március 2., szerda

3 Zoya körömlakk


Sziasztok!



Ma 3 Zoya lakkal készült manikűr hoztam,írhatnám,hogy ez a 3 Zoya a kedvencem ebből a márkából,de nem igazán lenne helytálló.
Sajnálom,hogy a Nailland kínálatában már nincs,én szeretem ezt a márkát,sok kedvencem is van (Pl: Piaf, a Pixie dust lakkok,Blaze, stb),annak ellenére,hogy sokan nem csípik az ecsetét,számomra ez a legkevesebb baj....Az nagyobb,hogy már nehéz hozzájutni :/ Ár-érték arányban is abszolút helytálló volt,tényleg rosszul érintett,hogy a Nailland megszűntette :(


A Storm az egyik legkedvesebb lakkom,nem csak azért mert Zoya,hanem alapból imádom a színét,és egyben a legrégebben vásárolt lakkom ebből a márkából.Mellé került a Payton és az Aurora.Ezek tökéletesen összahangban vannak a gradientben :)




Nekem a sima színátmenet is nagyon tetszik,de úgy gondoltam,hogy a Pueen Lace blossom palettát  nem igazán használom ki,választok rá egy mintát erről.
Amúgy a paletta nagyon szuper minőségű,de valahogy nem igazán tetszik az összhang,talán a minták zsúfoltsága miatt,nem tudom,nagyon de nagyon ritkán veszem kézbe.


Egy fekete nyomdalakkot használtam,a minta erősebb fényben látszik csak igazán,napfényben készült képre nem volt lehetőségem.... :/







Nos,nekem ez a manikűr nagyon tetszett,szolid mintával igazán hangulatos lett,az sem zavart,hogy árnyében kevésbé látszottak a minták :)





Van kedvenc Zoya körömlakkod?

11 megjegyzés :

  1. Nekem is nagyon tetszik! A lilák csodálatosak! Nem értem, miért nincs már Zoya, mire rászántam volna magam a rendelésre, láttam, hogy elfogyott minden :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam sincs :( Pedig olyan jók ezek a lakkok,nekem a Dream is kellett volna,de lemaradtam róla :(

      Törlés
  2. Annyira egyben van ez a manikűr! Imádom! :)
    Én is sajnálom, hogy a Nailland már nem forgalmazza a Zoya lakkokat, mert volt még 1-2 lakk, amit szerettem volna beszerezni :(
    Az Aurora és a Payton számomra a legkedvesebb lakkok ettől a árkától :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanni,örülök,hogy tetszik :)
      És miket néztél ki???
      Nekem a Blaze is nagy kedvenc :) :)

      Törlés
    2. Pont a Blaze-t szerettem volna még beszerezni, és fáj a szívem érte, hogy nem jön össze :(

      Törlés
  3. Csodás, dehát mint lila fan, mit is lehetne tőlem várni. :D :D Szép lett nyomdázva is, bár valóban szolid lett a minta, de nem is muszáj mindig olyan nagyon feltűnőnek lennie. A színátmeneted is nagyon-nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  4. Minta nélkül szebb, de úgy nagyon! :)

    VálaszTörlés
  5. Csodálatos lett az átmenet,mint mindig!:) Nekem nagyon tetszik a minta rajta,szerintem nagyon passzol hozzá.:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon vagány lett! szuper az átmenet és a minta is. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!