2016. március 29., kedd

Bundle monster | Teszt 1.


Sziasztok!!!



Nem is olyan régen,vagyis pár nappal ezelőtt jelent meg a Bundle monster kínálatában egy szuper,kifestőkönyv jellegű mintákkal megtűzdelt nyomdakészlet a Paisley flow.


A nyomdapaletták mellé kaptam Lotus mat: Go and mini-t ,ez is egy teljesen új készlet a Bundle monster kínálatában.
Mivel eddig egy sima szilikon sütőlapot használtam,most két spéci nyomdázólapot is kipróbálhattam.
A csomagban két szilikonlap van, a kicsi 20,9 cm széles és 13,9cm magam,szóval nagyon kicsi,de olyan hatékony.Első körben ez volt az amit nyüstöltem,nekem nagyon tetszik,hogy előkapom,az asztalon nem is foglal nagy helyet,és pont kézre áll,kényelmes nagyon.
A szilikon nem fényes,nem is ragacsos,szuper kellemes a felülete.


A bal illetve  a jobb oldalon 5-5 újj található,látszik az egyik egy kicsit lekerekített köröm,a másik a klasszikus szögletes.A jobb alsó sarokban egy centiméter található,és miliméterben is lehet szuper mintákat készíteni.A szilikon közepén egy lótusz van.
Én nem bánom,hogy a szilikonlapon kevés a fekete rész,és középen nincs semmi.

Egy fehér mintát nyomdáztam,direkt a körmökre.




Egy mozdulattal szépen óvatosan lehúható !!Nagyon praktikusnak találom,a mérete miatt is.A készletben egy másik nagyobb társával együtt lehet hozzájutni,és ajánlom annak aki még csak most szeretne beszerezni magának.

A másik nagyobb szilikonos alátétet a következő tesztben fogom nektek bemutatni :)

A másik termék amiről írnék,a Latex poli-Peel off cuticle.
Ebből egyszerre kettőt kaptam,mégpedig a szemhéjtus szerű ecsetes változatot.
Most volt az első alkalom,hogy kipróbálhattam ezt a fajta verziót,bevallom,azóta csak ezt használom.
Mivel sokat nyomdázok (vagyis mindig :D ),nálam a fedő/alaplakk után ez a legjobban fogyó termék.Legutóbb egy teljesen másik márka peel off-ját használtam,teljesen elégedett voltam vele,de ezek után azt hiszem porfogónak fogom használni.
Mivel ezzel a helyes ecsetes megoldással még percízebben lehet felvinni a latexet,közelebb érzem magmahoz,mint a sima ecsetes változatot.



13 ml-es a termék,rózsaszín,és száradás után sötétebb lesz,feltűnnek benne apró csillogó glitterek.Száradása HIHETETLEN gyors,nem kell belőle vastag réteg,vékony réteg egyben simán lehúzató.
Amúgy nem büdös,kicsit szúrós szaga van,ami hamar elilland,de nem zavaró abszolút.

Felvitel után ilyen,sötétebb a színe.Száradása tényleg hihetetlen gyors,nekem általában hideg kezem,de nem volt neki akadály.


Nyomdázva.


Lehúzás közben.Szépen óvatosan egyben le lehet húzni,nem szakadt el,egy mozdulattal lejött az egész.


És ami megmaradt :)

Ezt a terméket is ajánlom,ha ez elfogy,mindeképp beszerzek egy utántöltő változatot!!


Fent már írtam,hogy a Paisley flow az első kollekció amit bemutatok.
A kollekció 10 palettát tartlamaz,és egy manikűrbe két palettát használtam.
Mostanában eléggé divatos a felnőtt színezőkönyv, a Bundle monster innen ve(he)tte az ötletet,szerintem ennek a készletnek nagy sikere lesz. Aki kedveli az ilyen mintákat,érdemes vetnie erre egy pillantást.


Bm-S111 Swirls of life  és Bm-S112 Thriving tribal




Alap a Cirque-Fascination street amire fehér Konad lakkal nyomdáztam.


Bm-S113 Kaleidoscope medallion és Bm-S114 Flourishing beauty
A 113-as palettát félkör ívben használtam,tetszik nagyon ez a fajta megoldás.A 114-es palettán inkább indás,leveles minták vannak.



Alap a CbL-High school was rough man és fekete Ya qin lakkal nyomdáztam rá.



Bm-S115 Hearts abound és Bm-S116 Shattered tranquility
 A 115-ös palettán ugye inkább a színvecsék kapnak nagyobb hangsúlyt,míg y 116-os palettán mindenféle háromszöges krix-krax minták.Itt mindkettő paletta nagyon tetszik.

Alapként egy színes water marble-t készítettem,majd erre nyomdáztam.






Bm-S118 Streaks of Mana és Bm-S119 Ancestral flux
A 119-es az egyik kedvencem,nagyon jók ezek a már-már tribal minták,míg a 118-as tengeri hullámaira hasonlít.

Itt az alap egy fehér lakk volt,amire arany és bronz lakkal került water spotted és erre a nymdázás.




Végül a Bm-S 117 Aqua fields és a Bm-S120 Flower oasis
117-es abszolút kedvencem,a 120-al együtt.Számomra ez a két paletta nagyon jól kihasználható,a vonalas/indás/virágos minták miatt.


Itt az alap a Sinfulcolors-Why not kék lakkja volt amire a Kiko Mirror lakkjával nyomdáztam.





Következő bejegyzésben a Festival kollekció-t fogom bemutatni.
A fent látható termékeket egytől egyig ajánlom :)



Bundle Monster Social Media:
Website: www.bundlemonster.com
Facebook: www.facebook.com/bundlemonster
Twitter: www.twitter.com/bundlemonster
Pinterest: www.pinterest.com/bundlemonster
Instagram: www.instagram.com/bundlemonster
Google+:  plus.google.com/+bundlemonster808
Youtube:  www.youtube.com/user/bundlemonster



Elnyerte valamelyik manikűr a tetszésed?


9 megjegyzés :

  1. Nagyon jó teszt lett, gyönyörűek a manikűrök, sok érdekes, izgalmas mintát láttam most meg ...hmm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanni,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  2. Csodásak lettek a manikűrök! Nagyon nehéz volna ezek közül a lemezek közül kedvencet választani, mert ez a stílus nekem nagyon bejön. (-: A manikűrök közül a water marble-os a kedvencem, nagyon szép lett nyomdázva! A Lotus mat is szimpatikus, kár, hogy a kisebb nem kapható külön, mert nekem a kis helyre éppen elég volna. (-:

    VálaszTörlés
  3. A kék manikűrök nagyon tetszenek :) és a 113-as lemez a legjobban. Jobb ez a lap, mint a sima szilikon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen más tapintásra.Amúgy ugyanazt tudja,nekem ez a Bundle monster-es szimpatikusabb,sokkal jobban működik rajta a nyomdázás,mint a sima szilikon sütőlapon :)

      Törlés
  4. Ez a mat egy álom, olyan jól néz ki! *_*
    Nagyon szépek a manikűrök, mind egy csoda! :)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörűek a lemezek é persze a manikűrök is. :)

    VálaszTörlés
  6. A CbL lakkal készült mani tetszik a legjobban és a water marble színes. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!