2016. március 22., kedd

Inspirációs manikűr


Sziasztok!



Ma Eva manikűrjét készítettem el,a saját verzióm nagyon tetszett magamon.
Az ő manikűrje ITT található :)

Imádom a bohókás,színes,kicsit már-már nyárisabb manikűröket,vágyom a színre na.Az időjárás is kedvez már ennek,így nem volt "gáz" hordani kicsit színesebb manikűrt.

A manihoz a következő lakkokat használtam fel:Opi-A roll in the hauge,ami eléggé szemkiverős narancssárga,már-már neon,Kiko narancs,citromsárga és egy lehelletni lime lakkot.




Éreztem kell rá a Fairy dust,nagyot dobott az egészen. :D (mondom kenném mindenre)




Majd a középső és a gyűrűsujjamra nyomdáztam,a Bp-L027 palettáról vett mintával,a mutató és a kisujjamra került a "frame",amit akrilfestékkel készítettem el.




Nos,a végeredményt IMÁDTAM,annyira nyár annyira színes!!! :)


Neked elnyerte a tetszésed?

5 megjegyzés :

  1. Nagyon szép és nagyon nyárias!! (-: Nagyon tetszik. Én is régóta tervezek ilyen keretes manikűrt, de mindig más ötletem lett, aztán a hegyes körömhöz talán nem is illik annyira.

    VálaszTörlés
  2. Atyaég, de szép! Nekem nem pont a nyáriasság jut eszembe a fekete minta miatt, de gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Csodaszép! Nem is ragozom tovább!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!