2016. március 8., kedd

Rózsás manikűr



Sziasztok!




Semmi kétség sem fér ahhoz,hogy ha virágmintáról van szó,a klasszikus rózsás mintát kedvelem a legjobban.
A következő manikűrhöz egy gradient-et készítettem 3 Kiko lakkal: 842,841,és 803.Erre felkentem a Dance Legend Top Prismatic lakkját.
Ezt a fedőlakkot nagyon régóta nem vettem elő,pedig annyira jól beépíthető egy-egy manikűrbe.




Ezen a manikűrön egy csipet holó nagyon jól néz ki,de szükséges rá egy minta.Talán azért is mert a legvilágosabb Kiko befogta a cuticle-t,és semmilyen módon sem tudtam leszedni azt :/
Mindennel megpróbálkoztam,egyszerűen olyan szinten ragaszkodó volt,hogy napok múlva is ott volt :/

A Pueen Nature lover 01 palettáról vettem a rózsákat,nagyon jól kidolgozott a paletta!
A nyomdapaletták mellé rendeltem egy Latex-et,egyik legjobb ami a cuticle bőrömön megfordult.Gyosan szárad,egyben lehúzható az egész,tényleg nagyon szuper termék.Viszont ennél a manikűrnél a hagyományos latexem használtam,a fele van már csak meg,és szeretném hamar elhasználni,nagyon sűrű is,ez lehetett az oka,hogy befogta a lakk a bőröm,a cuticle köré nem került elegendő...










Szerettem ezt a manikűrt viselni,abszolút az én világom,mint színügyileg mint pedig a minta terén is :)
Azt sajnáltam,hogy az összképen rontott a cutile elszineződése,emiatt  a  manikűrt 2,5 napig viseltem...




Neked tetszenek a rózsás minták?

12 megjegyzés :

  1. Csodaszép! :)
    Az átmenet is nagyon szép lett (mint mindig). Lehet vaksi vagyok, de én nem láttam azt az elszíneződést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Hát ott van az,én látom nagyon is :D

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon szép lett!! Én sem látom az elszíneződést..... Nem csoda, hogy szeretted viselni, nekem is a virágminták a kedvenceim, és a gradient is nagyon szép lett! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ott van ....Kicsit sárgás lett a cuticle.... :(
      De örülök,hogy tetszik a manikűr,köszönöm :)

      Törlés
  3. Gyönyörű!!! *_* A lakkok, az átmenet, a színek, a minta. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Tökéletes lett, gyönyörű! Árgus szemekkel néztem, mit kell látni, nagyon maximalista vagy, de szerintem alig van ott elszíneződés, előbb-utóbb lejött volna a kézmosásokkal, emiatt tuti nem mostam volna le egy ilyen szép manit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nem mostam le azonnal, én mániákus kézmosó vagyok,de ragaszkodó volt az elszíneződés (hajmosás után is ott volt),így muszáj volt megválnom tőle pár nap után....De én voltam a béna,mert ha másik latexet használok,tuti nem lett volna semmilyen elszíneződés.....

      Törlés
  5. Csodás! Imádom a színeit!:)

    VálaszTörlés
  6. Amazing! Breathtaking! I love it! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!