2016. március 17., csütörtök

Szent Patrik manikűr



Sziasztok!


Ma van Szent Patrik ünnepe,ehhez illő manikűrt készítettem.

Szent Patrik (egyik) jellegzetessége a háromlevelű lóhere,ennek eredete onnan származik,hogy Patrik elmagyarázta a szentháromságot a lóhere segítségével.Szentbeszédeiben a 3 levél jelképezte az Atya,Fiú és a Szentlélek szentháromságot,egy létben egyesülnek,mely a növény szára."Leprechaun" aranya és a szivárvány érdekessége,hogy ennek az kis erdei manó szerű emberkének a legendája mai napig létezik az Irek körében.A legenda szerint aki meglátja és nem téveszti szem elől,azt elvezeti egy kannányi aranyhoz,a szívárvány mutatja az arany helyét.


Egy radial gradientet készítettem,ehhez 3 Zoya lakkot használtam.Purity,Tilda és Hunter.



A mintákat a Bundle monster Bm-H04 és a Bm-H05 palettákról választottam.A gyűrűsujjamon lévő mintát elrontottam,így kénytelen voltam újra elkészíteni a gradientet,és erre megfelelő mintát választani.
Egy nagyobb lóherét szerettem volna nyomdázni,de nem látszott a minta,nem jól kevertem ki a nyomdázólakkot.





Remélem nektek is tetszik ez a manikűr :)




Te szoktad ünnepelni  a Szent Patrik napot?



15 megjegyzés :

  1. Great idea with this atypical gradient :-)

    VálaszTörlés
  2. Na ez egy egy igazán csodás mani! Mivel nekem is van Szt. Patrikos mintám, annyiban merül ki az "ünneplés", hogy csinálok egy ennél jóval szerényebb, nyomdázott zöld manit. Nagyon bírom a külsőségekben is megnyilvánuló ünnepeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden szavaddal egyetértek.Általában én is szolidabb mintákat/manikűrt szoktam készíteni erre anapra,de beugrott ez :D És nem volt megállás :)

      Törlés
  3. Hú, ez milyen gyönyörű már! :)
    A színátmeneteidtől külön is el tudok ájulni, de a kész manikűr....mestermű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh köszönöm szépen a kedves szavakat :)

      Törlés
  4. Hű, nagyon szép lett! :)
    Régebben, ha ünnepelni nem is, de zöldet viselni szoktam ilyenkor (idén valahogy elmaradt)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár :( Szívesen megnéztem volna a manikűröd :) Olyan szépeket készítesz PAncsi!

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen.Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Nagyon jó lett, pedig annyira nem vagyok zöld szín párti. (-: Nagyon eltaláltad. Hát, bevallom én nem igazán szoktam megemlékezni eme napról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)
      Én régebben az arany lakkot nem bírtam elviselni,ma már,hogy van a blog sokat változott az ízlésem :) Szuper variálni a színeket,és ha mereven tartom magam ahhoz,hogy xy szín nem tetszik,megsínyli a blog :)

      Törlés
  7. Olyan gyönyörű az alap is, de az egész manikűr is. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!