2016. március 19., szombat

Tavaszi manikűr


Sziasztok!



Ismét maradok egy zöld manikűrnél :)
Ha tavasz nálam abszolút a zöld a menő,mivel a kedvenc színem a zöld,így előszeretettel hordom ezt körömlakk formájában is.Szerencsére lassan vége hivatalosan is a télnek,ami idén nem nagyon erőltette meg magát,így kezdek egyre jobban nyitni a színesebb,vidámabb manikűrök felé.


Egy gradient-et készítettem,Sinfulcolors-Exotic green,pár Kiko zöld/menta lakkokkal,és a legvégén egy fehéret is belekevertem.

A pillangók elkészítését egy kisebb próba előzte meg,hetek óta ezzel szórakozok esténként,de semmi áron nem akart sikerüni.A minta különlegessége,hogy nail art fóliát alkalmaztam hozzá.
Először a szilikonra nyomdáztam a kiválasztott mintát,itt ugye ez pillangó (Pueen 39 paletta),majd kitöltötem nail foil glue-val.Az volt a baj,a ragasztó kicsit "behúzza" magát (középre összpontosul),és nem sikerült rendesen kitölteni a pillangók szárnyait.
Végül kevés ragasztót vittem fel,végig ott ültem míg megszáradt :) és figyeltem mi történik :D Nagyon mókás volt,szinte már szugeráltam a mintát :D Ez olyan 10 percig tarott,kicsit rásegítettem hajszárítóval,de elfogadható lett az eredmény,sajnos még így sem tökéletes.Ezután rányomtam a fóliát,és elkészült a minta.

A fa mintát a Blueberry 01 nyomdapalettáról vettem,nekem a végeredmény nagyon tetszik,talán egy csepp Fairy dust hiányzik :D (NEMMMM :D)







Neked elnyerte a tetszésed?

7 megjegyzés :

  1. Megérte a pillangóval szenvedni, mert csodás lett!! Hát igen, zöld, tavasz, végre jöhetnek az élénk színek :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik :-) Különösen azok a csillámos pillangók... :-) Nit

    VálaszTörlés
  3. A pillangók effektes szárnya a kedvencem a maniban, és az összkép is csodás.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon szép lett a pillangó! Érdekes módszer, nem is gondoltam ilyenre, türelemjáték lehet. :D

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűűűűű <3
    Nekem a fa tetszik nagyon :D különleges minta :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!