2016. március 15., kedd

Újabb water marble


Sziasztok!




Ismét egy water marble!Olyan szinten elkapott ez a technika,hogy már csak ilyen manikűrben gondolkoztam az elmúlt napokban. :D
Ezer és egy ötletem van,amit lassacskán megvalósítok.

A mai manikűrt egy pár héttel ezelőtt készítettem,egyik este valami színes vidámabb körmöket akartam készíteni,és ebből a water marble sem maradhatott ki.

Egy rainbow gradientet készítettem,bevallom önmagában az átmenet annyira nem tetszett,talán a gyűrűs és a kisujjam,így kentem rá egy réteg Fairy dust-ot,hátha dob rajta valamennyit.Ezt a lakkot kb minden manikűrre kenném,valóban nagyon sokat használom,lassan esedékes lesz egy újabb üveg beszerzése,szerintem függőséget tud okozni :D

Nos,a lakkokat amiket a gradienthez használtam,hajjj de nem írtam fel magamnak:/
A hüvelyk és a mutató ujjam ugyanolyan lett,egy fehérből kiiduló és pinkbe/barackszínbe trokolló,majd a középső ujjamon a barackosból sitromsárgába,mentából zöldbe,és világoskékből lilába átmentetet készítettem.



Ezután jött a water marble,amihez színtelen és fekete lakkot használtam.
A fekete a China Glaze-Liquid leather,a best fekete lakk,a színtelen fedőlakk pedig egy Opi volt.
Ugye water marble készítésekor sajnos tévesztésre nem igazán van lehetőség (először egy fekete Kiko lakkal próbálkoztam,de nagyon halovány volt,több csepp kellett volna,hogy erősebb színt kapjak,számomra még mindig a legjobb fekete lakk a  China glaze,így az ujj belemártása előtt még sikerült megmenteni az egyik körmöm a kudarctól :) Egyedül a mutatóujjamon lévővel nem vagyok elégedett,nem olyan mint a többi,nem rossz,de kilóg a sorból.
Viszont az összkép nekem nagyon tetszik,a Fairy dust ismét sokat dobott az egészen,a water marble pedig teljesen más értelmet adott a gradientnek.













Neked tetszik ez a water marble?

8 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett! Tetszenek az átmenetek és a w.m minták is nagyon jól sikerültek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Réka :) Nagyon kedves vagy :)

      Törlés
  2. Csodás lett! Szerintem is vidám, és ilyenkor már azért vágyunk ilyen színekre. Nagyon szépen sikerült a water marble, jó ötlet fedőlakkal is készíteni. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. A CG Fairy dust must have lakk, ez már biztos!!!! :D Én félek használni, olyannyira tetszik xD
    A manikűr tökéletes lett, csodás! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát én mindenre kenném,14ml-t elég sok idő alatt használok el. :D Találtam már egy alternatíváját :D Azt is lelkesen kenegetem :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!