2016. április 19., kedd

Blueberry 04 nyomdapaletta és Pure color 7 Water marble tool | Teszt


Sziasztok!



Nem is olyan régen érkezett meg a Blueberry nyomdapaletta immár 4. darabja,amit nagyon szépen köszönök Marta-nak :)
Ez a paletta a virágokra fókuszál,mivel egyik kedvenc nyomdamintám,egyből belopta magát a szívembe.
A minták elég nagyok 2x1,5 cm,így nem okoz gondot,hogy felfér-e a körmömre,jól vésettek,szóval mindenféle körömlakkal tökéletesen működnek.Erre a manikűr lesz ékes példa.

Egy water marble alapot képzeltem el a Blueberry felirat felett lévő virágmintához (sokat gondolkoztam azon,milyen virág lehet,de fogalmam sincs :( ).
A water marble-hoz egy nagyon különleges kis eszközt használtam ami nem más mint a Pure color 7-Water marble tool.Pár héttel ezelőtt megkeresett Lena a Whats up nails-től,választhattam pár vinyl-t ami mellé kértem a water marble tools-t is.
Bevallom,teljesen új értelmet nyert ez a technika (eddig egy Jeans tűvel játszadoztam ),sokkkkkal de sokkal egyszerűbb ezzel mintákat kreálni,tisztítása fél pillant,szóval teljesen szerelmes vagyok belé.
Forrás: http://store.whatsupnails.com/products/pure-color-7-watermarble-tool

 Mindenképp valami világosabb lakkokat akartam használni,leginkább pasztel lett volna jó (ilyen lakkom nincs),de nekem tetszik a végeredmény.

És a manikűr:



Vidám tavaszias,erre nyomdáztam a CbL-Ben Affleck is Sheila's homeboy lakkjával.







Imádom a kész manikűrt,fantastikus ez a piros virág!!!!
A nyomdapaletta ITT elérhető,szívből ajánlom!!!!




6 megjegyzés :

  1. Ez a virágminta gyönyörű, akár ki is lehet színezni :) Szuper a manikűr, minta nélkül is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az alap, és jól szuper a választott minta hozzá :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! :) A virág szerintem egy kicsit a bazsarózsára hasonlít. ^^

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép alkotás lett! :)
    Az alap is nagyon tetszik, de a nyomdázás tette fel rá a koronát!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű manit készítettél, odavagyok a piros virágmintáért! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is a bazsarózsa ugrott be :D
    Csodás ez a virágminta, sokféleképpen lehet alkalmazni. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!