2016. április 27., szerda

Csillagos manikűr


Sziasztok!



Mostanában az Überchic palettákat próbálgatom,6-01-ről vettem a csillagos mintát,az eredeti ötlet nem ez volt de akkor megláttam.....

Szóval az egész úgy kezdődött,hogy,van egy Bps gyűrűm,egy csillagos,sárga csillag és kék az alapszín,ez adta az inspirációt a manikűrhöz.Gondoltam,milyen buli a gyűrűhöz hasonló manikűrt hordani,és megpróbáltam elkészíteni.
Az alapszín egy Kiko sárga lakk volt,255,elég light a fedése,így kellett belőle 3 réteg.Erre kikevertem egy világoskék nyomdalakkot,ami kicsit világosabb lett mint a gyűrűben lévő kék szín.De sebaj,így sem lett rossz a végeredmény. :)










Csináltál már hasonló inspirációs manikűrt?

4 megjegyzés :

  1. Jópofa :) Igen, van, amikor megihlet valami, amit meglátok, örülni szoktam neki, mert akkor kedvvel állok neki lakkozni, nem az van, hogy nézem a lemezeket meg lakkokat, hogy mit is hogyan passzítsak, hogy jó legyen.

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lett, tényleg olyan, mit a gyűrű, nagyon jól mutat együtt. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!