2016. április 9., szombat

Flowers nails


Sziasztok!



Az előző bejegyzésben már említettem,hogy megmutatom a másik Sbs 034-es palettával készült manikűrt.
Jelen esetben egy water marble  volt az alap,bevallom,nem tetszik :/ Fejben olyan jól elképzeltem azt,amit végülis nem sikerült véghez vinni.Hétvégén szeretnék pár water marble manikűrt elkészíteni,érzem kicsit gyakorolnom kell még ezt a technikát.
Mindenféle színes lakkokat használtam fel,szerintem sok lett a kék,és kevésbé domináns a pink :/!!!
Erre az alapra került egy virágos minta,direkt ez,hogy csak a water marble kukcskáljon ki.
Hát,szó-szó nem lett rossz,de lehetne jobb is,az alap miatt sokat vesztett a manikűr az értékéből :D






Nos,like or not????

4 megjegyzés :

  1. Pedig profi munka, csak hozzám is a gyűrűsujj színvilága áll közelebb, viszont nyomdával nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  2. szuper lett, nagyon cukik ezek a virágok. :)

    VálaszTörlés
  3. Nyomdával egyszerűen imádnivaló lett!! (-:

    VálaszTörlés
  4. Szerintem szuper lett a water marble, színvilágban is bejön :) A virágos nyomda pedig tökéletes választás volt rá :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!