2016. április 12., kedd

Neon love


Sziasztok!



Hétvégén valami neon manikűrt szerettem volna készíteni,én már nagyon vágyom ezekre a színekre.
Mivel ismét nem igazán voltam formában ( pechemre,a körmöm egy pici részét is letörtem,így ez a manikűr tiszavirág életű volt ), így csak 50%-ban vagyok elégedett.
3 Orly lakkot használtam fel a gradienthez,Beach crusie(pink),Glowstick(sárga) és Skinny dip(kék).
A gradient úgy nézett ki,hogy Glowstick,Beach cruiser,Skinny dip és Glowstick,szépen összemosódtak a színek.A Glowstick sajnos a cuticle környékén nem látszik,amit sajnálok,ezzel ellentétben a körmöm végén meg igencsak jelen van.
Erre szíveket nyomdáztam amit az Überchic 06-3 palettáról vettem,imádom ezt a mintát!






Azt bánom,hogy a Glowstick nem igazán látszott,csak a köröm végeken,az Beach crusier lakkot levertem :D a mini Orlys üvegből a fele a földön végezte..... :(



Tetszik a szívecskés manikűröm?

7 megjegyzés :

  1. Én még a pasztell színeknél tartok, de nemsokára jön nálam is a neon. Nagyon szép a manikűr!! Hű, együttérzek, el is tört az üveg vagy "csak" kifolyt? A köröm meg majd megnő, bár múltkor az enyémnek is letört a sarka, észre sem vettem, csak később.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tört el,csak kifolyt :D Azért sajnálom,mert ezek mini lakkok,5ml,most már alig maradt belőle :D , pink nagyon neon,egyik legszebb a kollekciómban...:/

      Törlés
  2. Uhhhhhhhh ez valami csodás! Tiszta nyár és fesztiválhangulat, ha nem bánod, megosztom a blogom FB oldalán a linket, had lesse meg más is. ;)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de vagány :-) Én még mindig neon-mániás vagyok (legyen tél vagy nyár). Most hétvégén én is neon lakkoztam, de csak pink árnyalatokkal készítettem gradientet :-) Legközelebb ilyet készítek.
    Nit

    VálaszTörlés
  4. Ez valami nagyon szuper mainkűr lett! (-: A színei is szép, nyarat idézők, és a minta is tényleg nagyon jó. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!