2016. április 1., péntek

Piros nyomdamintás manikűr



Sziasztok!!



A történet ott kezdődött,hogy amikor megjelentek a Cbl nyomdalakkok,szeget ütött a kérdés-vajon a Ben Affleck is Sheila's homeboy jó nyomdázásra?
A lakk egy rétegben fed,erősen pigmentált,akkor miért ne próbáljam ki.

A mutató és a kisujjamra került a CbL,a középső és a gyűrűsre egy szürke lakk,majd erre a szürke lakkra nyomdáztam a CbL-el,ami egyszerűen fantasztikusan működik.
A Cbl-re egy fehér nyomdalakkot használtam,a fedőlakk szerencsére nem színezte el a nyomdalakkot :)






És feketén:




Szóval a lakk tökéletes nyomdázni,nem elhagyagolható,hogy fantasztikus a színe,feketén is :)
A mintát a Bundle monster Bm-Xl201-es palettáról választottam a világos manikűrhöz,a feketéhez : Bornprettystore Bp-L020 és Bm-618.
 
 
 
 
Neked tetszik valamelyik manikűr?


4 megjegyzés :

  1. Hú, nagyon jó ez a lakk meg a manik! A legtöbb lakkon már nem nagyon látszik, hogy holos, ha nyomdázunk vele, de felmerül a kérdés, hogy akkor egy nyomdázólakk mennyivel tud többet, mint ez, még sűrűbb?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sűrű,inkább nagyon jól pigmentált.Ez a lakk rajtam egy rétegben fed,ami nagy szó,főleg,hogy piros (a piros lakk rajtam siralmasan fed ) :)
      Amúgy nincs CbL nyomdalakkom,de a legutóbb megjelentek simán is használhatók,szóval tuti jól pigmentáltak mint ez.

      Törlés
  2. Azta, nagyon jó vele nyomdázni! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem fekete alapon tetszik a legjobban,ott nagyon szépen látszik a holo.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!