2016. április 21., csütörtök

Színes,tavaszias manikűr


Sziasztok!


Egy korábban készített manikűrt szeretnék megmutatni nektek.

Jó idő közeledtével szívesebben veszem elő,az élénkebb körömlakkjaim,bevallom,télen sem vetem meg a vidámabb színeket,itt-ott jó belecsemészni egy-egy manikűrbe.

A Hehe 038-as lemezen található madárka igencsak megihletett,valami színesebb alapra képzeltem el,amit szerintem elég jóra sikerült.

Alapnak egy Kiko lila lakkot használtam,amit három körmömön önmagban meghagytam,és egy kővel dobtam fel,a másik két körmömre,került a nyomdaminta,és egy gradient.

A gradienthez egy lila,pink,barackszín, narancssárga és egy élénkebb sárga lakkot használtam fel.Első nekifutásra a gradient nem akart összejönni,mert a körmöm végén lévő sárga lakk igencsak nem fedő volt,így keresnem kellett egy másikat,ami valamilyen szinten intenzívebb.

Elégedett vagyok a végeredménnyel,szerintem nagyon szuper lett a színátmenet,és az ehhez tartozó minták.





Nos,kíváncsi vagyok,neked elnyerte a tetszésed ez a vidám manikűr? :)

3 megjegyzés :

  1. Én is elégedett lennék, ha ilyet tudnék, tökéletes átmeneteket csinálsz mindig!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a színátmenet!! (-: A minta is szép rajta, kellemes összhatás. (-:

    VálaszTörlés
  3. A színátmenetek mesternője vagy, ezt már régóta tudom rólad, ezt a manit is képes lennék órákon át nézegetni!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!