2016. május 18., szerda

Kiko 704 Magnetic Purple


Sziasztok!



Nem is olyan régen ismét hódító útra indultak a mágneses lakkok.Bevallom,nálam ez már "lejárt lemez" kategória,de a fiókomban mégiscsak lapul pár darab,amiket nyomdázáshoz használok.

Mostanában mindehol a Masura lakkokba futottam,és nem hagyott nyugodni a tudtad,hogy az én mágneses lakkjaim ha megkóstoltatom a Cat eye mágnessel,mit produkálnak??
Valahogy az ára is visszatartott attól,hogy kiadjak többezer forintot egy sima mágneses lakkért,plusz a hozzá tartozó magnesért,így valami alternatíva után néztem.Lakkom van de mágnesem nincs.....Legalábbis Cay eye nem volt...
Mivel elég türelmes ember vagyok,Aliexpressen rendeltem,ami potom pénzért elérhető,közel egy hónap után landolt a postaládámban.

Az első lakk amivel kipóráltam egy Kiko purple 704,amit fekete alapra kentem fel,két nagyon light rétegben.A lakk önmagában is nagyon jól fed,de így nem próbálkoztam meg vele,maradtam a tuti tippben,hogy feketén a legjobban mágnesezhetőek ezek a lakkok.
A végeredmény láttan tátva maradt a szám: egyszerűen fantasztikus!!!





Minta sem maradhatott le róla,amit az Überchic 6-03-ról vettem.Imádom az indás mintákat,úgy éreztem erre a lakkra ez pont jól fog passzolni.




 Valószínűleg unásig fogom kipróbálni még ezeket a lakkokat (7-8 színem tuti van :D ),teljesen más fényben látom,mint ahogy eddig vélekedtem.Azt hiszem,a Cat eye hiányzott,és az,hogy kicsit szabadjára engedjem a képzeletem....



Neked tetszenek a mágneses lakkok?


13 megjegyzés :

  1. Uuuuuu de gyönyörűűű.... :o
    Mondjuk mint mindig... Nem láttam még Nálad olyan manit, amit ne viselnék szívesen :) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsanci :) Te mindig nagyon kedves vagy.....

      Törlés
  2. Hűűű *-* tátva maradt a szám :O álomszép ezzel a díszítéssel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Csodás ez a lakk, és persze a színkombináció is számomra. ((-: Minta nélkül is szép, de egyértelműen úgy az igazi, szépen feldobják az indák. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Gyönyörűsééég! :)
    Nagyon szeretem a mágneslakkjaimat, régebben gyakran nyúltam értük, mostanában picikét mellőzöttek szegénykék. Pedig ilyen csodákat látva bizony nekem is tátva marad a szám, elő is szedem őket, hiszen milyen igaz, hogy körömdíszítések alapjaként is csodálatos ez az effekt.

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Gyönyörű manikűr! Nagyon szép hatás érhető el a mágneses lakkal, szerintem nekem akkor fog kelleni, amikor már mindenkinek van :) Ritkán rendelek felindulásból és csak ünnepek környékén. Ez a lila szín nagyon szép, megmutatod a többit is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezeket azért vettem még anno,mert olvastam jó nyomdázni.Amúgy önmagában nem is használtam,eddig :)
      Persze,majd a többi színt is kipróbálom :)

      Törlés
  7. Te jó ég ,ez nagyon nagyon mese szép- egy ilyet hozzám vághatna valaki :O nincsenek rá szavak ♥

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!