2016. május 31., kedd

Kulcsos manikűr


Sziasztok!


A Sugar bubbles Sb042 palettát amikor kézhez kaptam,hírtelen 10 manikűr ötlet ugrott be róla. A paletta így néz ki:


Elsőként a házak keltették fel az érdelődésem,majd a lámpák,valami éjszakai romantikus holdfényes manikűrt képzeltem el,de végül a fantáziám leragadt a kulcsoknál.

A kulcs minta elég nagy,így legalább 3 részre lehet bontani.
Az alap az Opi-You're so vain-illa lakkja volt,amire dry brush technikával került a minta.
Közben elkészítettem a kulcsot,stamping decals formában,amihez a Ya qin an barna nyomdázólakkját használtam,egy világosabb barna lakkal tölöttem ki (Essence-Iced age reloaded), a kisujjamra pedig kulcslyuk került.






A paletta idén nyáron nem fog hattérbe szorulni,próbálom az elképzeléseim mihamarabb megvalósítani ( elég sok lakk vár még,hogy felkenjem őket).
Viszont ez a kulcsos manikűr nekem nagyon tetszett,régies hatása miatt is,meg azért mert imádom a Sugar bubbles palettákat!!



Hordanál ilyen manikűrt?


6 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett! Az alapszíne is nagyon tetszik, olyan szép az antik hatása! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy ez a mani is tetszik :)

      Törlés
  2. Gyönyörű manikűr, imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Teljesen térbeli, lenyűgöző!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!