2016. május 24., kedd

Madaras manikűr


Sziasztok!


A mai manikűrben próbáltam ötvözni azt,hogy számomra ha jó idő van sem szorulnak a háttérbe a sötétebb lakkok.
A virágos minták után a pillangós,madaras minták a kedvenceim,az utóbbiból kettőt fel is használtam.
A hüvelyk,mutató és a kis ujjamra került a Cirque-Magnum opus lakkja,aminek az alapszíne grafitszürke,erősebb fényben előjön egy lilás holó oldala.Bevallom,magamon inkább barnának látom,mint grafitszürkének,viszont nagyon szép színe van,pont olyan,amit nagyon szépen lehet díszíteni,akár nyáron is :D
Mellé egy radial gradientet készítettem,fehér és világoskék lakkok segítségével,majd a Dance Legend-Top prismatic-ot kentem rá (szerintem nem is nagyon látszik :/ ), a Ya qin an barna lakkjával nyomdáztam két madarat,amit a Bp75 palettáról választottam ki.






Elnyerte a tetszésed? 
Szoktál nyáron sötétebb lakkokat hordani?

2 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett az összhatása! (-: Szép ez a szürke! Én szeretem nyáron is a sötétebb színeket is. (-: Nagyon szép lett a két középső ujjad is!

    VálaszTörlés
  2. De jó! Nekem dróton ülő madaras mintám van, én is világoskékre nyomdáztam fel feketével :) Nagyon tetszik ez a mani! Amilyen esős idő van nálunk, szinte kívánom is a sötétebb lakkokat.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!