2016. május 7., szombat

Mermaid manikűr


Sziasztok!

Nem is olyan régen kaptam 4 Sugar bubbles nyomdapalettát tesztelésre,ezek közül ma a tengerit mutatnám be.
Ezzel készített manikűr mondjuk ezt,gyerekjáték volt,alapból imádom a tengeri mintás körmöket,de nem akartam csak halakat meg indákat nyomdázni ,gondoltam választok egy mást,azaz a hableányos mintát.Persze mellé került inda meg egy hal,de végülis más,mint amiket eddig készítettem.

Annyit elmondanék a palettáról,hogy Braziliából érkezett,elég hamar (a 4 paletta között volt egy Húsvéti,amivel készítenem kell majd egy manikűrt :D, akkor is ha már abszolút nem aktuális a téma). A paletta nagyon de nagyon jó minőségű,szinte lehetetlen nem szépen nyomdázni vele,egy fóliába van csomagolva kék védófólia viszont nincs rajta.

A manikűrhöz egy gradinetet készítettem,kék lakkokból,majd water spotted került rá,amihez egy nagyon light fehér lakkot használtam.A water spotted abszolút nem látszik a manikűrön ( talán!!!! a gyűrűsujjamon egy picit ),amit nagyon sajnáltam,mivel a készletemben per pill nincs fehér lakk (ajjj milyen blogger vagyok) így egy light alig fedő tejszerű lakkal próbálkoztam,ami sajnos nem vált be :(
Erre kerültek a minták,mind stamping decals-al,imádom a hableányt,szerintem nagyon cukira sikerült :)
A kagylós és homokos minta is tetszik,talán azért mert próbáltam a barna színeket variáli,így a homokos rész kétszínű lett.





A manikűrt 3 napig viseltem,öröm volt ránézni,elég sokan megdícsérték a hableányom,meg az egész összképet.

A Sugar bubbles paletták elérhetőségét ITT megtaláljátok :)




Neked tetszenek a tengeri manikűrök?

9 megjegyzés :

  1. Nagyon művészi, szeretem a színes képes manikűrjeidet. Jól megleptél azzal, hogy nincs fehér lakkod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik.Köszönöm :)
      Várj,nem jól fogalmaztam,inkább azt kellett volna írnom,hogy elfogyott :D
      Az összes fehér lakkom elfogyasztottam az utóbbi időben.... :D

      Törlés
  2. Jaj, nagyon szép lett ez is, mint mindig :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Tényleg nagyon jópofa lett a sellő, nagyon tetszik. (-: És az egész összkép is, valóban nem a megszokott tengeri mani. (-:

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett! :) Tiszta nyár fíling, szuper :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper kis mani lett. Nagyon aranyos meseszerű az ősszhang,azaz nekem ez jön át. 😊

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!