2016. május 26., csütörtök

Virág és water marble


Sziasztok!


Elég sok Sinfulcolors lakk lapul a fiókomban,amik tökéletesen jók a Water marble-hoz,egyik este nekiláttam,vidám nyárias színek kiválasztásának.
Nagyon érdekes,mert volt olyan is közte (krém lakk),ami abszolút nem akart működni,így lecseréltem egy teljesen más színre,ami végül nem tetszett a vizen.
A kis- és a gyűrűs ujjam 2x csináltam újra,a kisujjam tetszik,a gyűrűs nem,de úgy voltam vele,hogy a sok variálás rengeteg időt elvesz,nem haladok,szóval úgy maradt gyűrűsujjam.
Elég domináns lett benne a narancs,nekem viszont a pink és a kék,zöld nagyon tetszik,amit a többi körmömön sikerült mgcsinálnom.



A virágos mintát az Überchic 06 paletáról választottam,a gyűrűs és a középső körmön a minta direkt van fordítva.A paletta nagyon szuper amúgy,rengeteg mintával kapcsolatos ötleteim vannak.talán egy pici hátránya van,hogy nagyok,még így is,nekem is,hogy nincs rövid körmöm.








A manikűrt 3 napig viseltem,elég jól bírta szerencsére,lemosásra azért is került sor,mert más volt már tervben :)


 Elnyerte a tetszésed a virágos water marble? :)


4 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, volt már hasonló pasztell water marble, az is tetszett. 3 napig nekem egy manikűr sem bírja, ma is nagytakarítás lesz, szerelők után, lakknak annyi, szóval talán egy sima nyomda, ha belefér este, nem tudom, mennyi energiám lesz.

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik a gyűrűsujjad, az egyik legjobb szerintem. (-: Mindig elcsodálkozom, mennyire szépeket lehet így alkotni, nekem nagyon babra munka \-:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, mint mindig! :)
    Jól néz ki nyomda alá alapnak is a water marble.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!