2016. június 10., péntek

Blue water marble



Sziasztok!


3 színből álló water marble-val eddig még nem próbálkoztam,de úgy érzem most elég jól sikerült.
A manikűrnek mindenképp kéknek kellett lennie,(gradientet nem akartam készíteni) nyomdamintával láthatjátok majd miért is.
 
A három lakk amit választottam,3 China glaze volt,a színek szuperül harmonizálnak.





Száradás és egy réteg fedőlakk után kerültek fel rá a minták,amiket a Hehe 068-as palettáról vettem.
A paletta téméja a Kiki's Delivery service alias A boszorkányfutár japán animációs film, "A film Kikiről, egy tinédzser boszorkányról szól, akinek a tradíció szerint 13. évét betöltve egy évig önállóan kell élnie. Kiki egy Koriko nevű kikötővárosban telepedik le, ahol futárszolgálatot hoz létre."
Bővebben itt olvashattok róla:Kiki-A boszorkányfutár
 
 

 
 A manikűr nagyon tetsztett magamon,ismét gyereknek éreztem magam pár napig,azóta a filmet is megnéztem :)



Neked elnyerte a tetszésed?


 
 
 
Neked elnyerte a tetszésed ez a manikűr?

13 megjegyzés :

  1. A filmet nem ismerem, de a manikűr csodás és az a macska :D annyira vicces a nagy szemeivel. Gyönyörű a water marble és a repülő madarak, régen láttam ilyen szép manit.
    (A China Glaze-re meg tök mérges vagyok, az a két lakkom, amivel tavaly is szenvedtem, idén is kezelhetetlen, a többinek semmi baja. Nem lehet felkenni, lehet, megbuggyant.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a manikűr. Köszönöm :)
      Próbáltad higítani? Nekem a egy Cg lakkom van ami sűrű lett, higítás után újjászületett.

      Törlés
    2. Ennek az a hibája, hogy nagyon híg és tavaly óta sem lett sűrűbb. Neon lakk, de a másik neonnak meg semmi baja, az pigmentált de folyós. Ez meg kb. 5 rétegben fedne, de akkor is csíkosan, én még ilyet nem láttam.

      Törlés
    3. Flip flop fantasy. Próbáltam felrázni, vastagabb réteget kenni, de tök mindegy neki.

      Törlés
    4. Pedig nagyon szép színe van. Lehet valami selejtes?!?! :/

      Törlés
  2. Gyönyörű lett!! Melyik 3 lakkot használtad? Nekem ez a technika nagyon nem akar összejönni, vagy a lakk nem jó, vagy nem úgy kerül a körmömre, ahogy én szeretném, szóval ez nekem csak szenvedés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) A Capacity to see beyound,New birth és az I sea the point lakkokat használtam.
      Nekem évekig!!! nem ment a water marble.Utóbbi időben elég jól belejöttem,van amikor újra kezdem én is,amikor pl. nem tetszik a látvány.
      Nálam sem működik mindegyik lakk (pl. van olyan CG ami ilyen spotted szerűre terül el a vizen ), de általában a legtöbb krém lakk működik.

      Törlés
  3. Ezt a manikűrt már az instán is megcsodáltam, és itt is, annyira nagyon tetszik!! (-: A filmet én sem ismerem, de ami késik...... (nem jön időben, a párom mindig ezt mondja :D ).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Örülök, hogy tetszik.
      Ha szereted a rajzfilmeket, lehet tetszeni fog. :)

      Törlés
  4. Csodálatos lett ez a manid! Annyira szépek ezek a kék árnyalatok! Nagyon tetszik. Minta nélkül is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. ÚRISTEN, EZ A WATERMARBLE!!!! <3 :O

    VálaszTörlés
  6. I'm "in war" with watermarble, so I really admire this watermarble manicure, gorgeous colours too! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!