2016. június 28., kedd

Bornprettystore lakkok/Teszt


Sziasztok!


Még nagyon év elején elküldék nekem a Bps lakkokat tesztre,elég sokára érkeztek meg ( 1,5 hónap),majd feledésbe merültek,lassacskán csek leteszteltem őket.7 lakkot nem akartam egy nap ledarálni,felkenni és lemosni,így nyugisan,adtam időt a dolognak.

A csomagban 4 holó és 3 "fedőlakk" volt,az oldalon írják is melyik lakk alá muszáj használni fekete alapszínt.A lakkoknak nincs nevük csak számuk.
A lakkok 6ml-es,és kemény 16 dollárba kerülnek rendes áron,még akciósan is drágának ítélem meg.Minőségre mind kifogástalan,számomra viszont egy fekete alaplakkot igénylő lakk nem ér 16 dollárt ( a felét sem),plusz ehhez hasonló holókat meg már láttunk más márkában...Ezt leszámítva egy-kettőt igazán különlegesen találok,örülök,hogy kipróbálhattam őket.


Az első a 31-es, egy lilás kékes multikróm,én ehhez a lakkhoz nem használtam fekete alaplakkot,így is 3 rétegben fedett.







Erről nekem egy galaxis ugrott be,így szivaccsal felvittem egy kis fehér lakkot,festettem mellé pár csillagot és készen is voltunk.





A következő lakk a 21-es,egy középtónusú kék,nekem inkább farmerkék hatása volt.Két rétegben fed,nagyon tetszik a színe,de van hasonlóm a készletemben.




A Bp-078-as palettáról választottam egy virágos mintát,amiket sárga kék és pink lakkokkal töltöttem ki.




A harmadik lakk  a 23-as,málnás piros lakk,nagyon szép élőben,egy enyhe kékes holó hatása is van.2 rétegben használtam.






Cici and sisi  31 Delicate motif palettáról vettem a mintát,és fekete Konad nyomdalakkal nyomdáztam.Nekem ez a fajta szín/nyomdalakk kombó nagyon tetszik!






A 24-es bogyószínű talán az egyik nagy kedvencem a 7 lakk közül,nagyon elegánsnak találom. 2 réteg.



 Qgirl-041-es palettáról választottam egy mintát,annyira nem lett kreatív.Önmagában nagyon tetszett ez a szín,megbántam,hogy nyomdáztam rá.




25-ös a másik nagy kedvencem,vöröses barnás,nagyon érdekes szín,2 rétegben használtam.






A 33-as lakk alá kell fekete alap,nagyon érdekes lakk.Minden fényviszonyban más és más,van amikor lilás,van amikor zöldes kicsit kék!Leginkább a glitterek tetszenek benne,szerintem nagyon sokat dob rajta.





Bundle monster Bm-616 egyik mintáját használtam.Imádtam!!!!




 Az utolsó lakk a 32-es,barnás narancsos multikróm,ez kifejezetten nem tetszett az üvegben,felkenve annál inkább.Fekete alap kell hozzá a csillámok fedőlakkal érvényesülnek leginkább.




 Moyra Geometry palettáról választottam a mintát,nagyon tetszik.





Kíváncsi vagyok nektek melyik lakk nyerte el a tetszéseteke?!

2 megjegyzés :

  1. A galaxisos és a málnás nagyon szép, de drága. A glitter mintával csodaszép. De drága :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Brutáliasn drága. Amúgy nem tudom a Bps hogy gondolta ezt? Ennyiért veszek ILNP vagy CbL lakkot.....Számomra ez egy rejtély!

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!