2016. június 18., szombat

Colors By Llarowe-Berry gem


Sziasztok!



Februárban jelent meg a Nailland és Edina által megálmodott két Cbl lakk,ma a világosabb,Berry gem-ről írnék pár sort.

Eleinte egyik lakk sem varázsolt el a kettő közül (talán a Scattered Fun Flare ami icipicit megmozgatta a fantáziám),valamiért a pelyheket a holó lakkokban annyira nem kedvelem,viszont az ízlésem elég sokat változott az elmúlt hónapokban( abszolút körömfronton).Vártam,hogy kiforrja magát a két lakk,vártam mások véleményét,képeket róluk,és azt a bizonyos kattanást.
Nem szeretek elhamarkodottan dönteni egy-egy lakkal kapcsolatban,sőt,van amikor túl sokáig gondolkozok!!!!Elítél(t)em a holo/shimmer kombót is pl.,majd rápillantok a körmeimre és pont egy ilyen fajta lakk virít rajta. :)
Talán döntő szempont volt egy másik Cbl lakk,mégpedig a Amoebas Contain Tiny Spacemen,ebben a lakkban is vannak pelyhek,és fantasztikusan néz ki a körmeimen!De komolyan,egyszerűen imádom!Minden kéksége ellenére!

Nos,amikor eldöntöttem,hogy kell a Berry gem és a Scattered Fun Flare,nem volt készleten,de végül sikerült mindkettőre lecsapnom!

A Berry gem-et egy lilás, bordós, pinkes lakknak látom,erősebb fényben érvényesülnek benne a réz pelyhek.2 könnyed réteget kentem fel,hamar szárad.Az ecset viszont elég sok lakkot vesz fel egyszerre (sajnos ez a fent említett kék lakk esetében is aktuális),pár lehúzás után könnyű volt használni.
A lakkot ink mixerrel kevertem fel,az üveg oldalára nagyon sok pehely tapadt fel,a kis szerkentyű segítségével sikerült levarázsolni őket.Azért sajnáltam volna,hogy a körmömre kevés pehely került volna fel.








A Hehe 073-as palettáról választottam rá két mintát,egy virágot és egy "plaid" szerűt.:)










Abszolút elégedett vagyok,minden kezdeti tiltakozásom,nem tetszésem elillant,nagyon különleges darabnak érzem,örülök,hogy megvettem!Nem elhanyagolható,amikor viseltem a manikűrt,sokan megkérdezték a lakk nevét,amit szívből tudtam ajánlani!




Neked megvan ez a lakk?
Hogy tetszik?

2 megjegyzés :

  1. Tényleg szép ez a lakk! (-: Furcsa; lehet, mert én csak rázogatással kevertem, de nálam inkább gyenge fényben látszanak a pelyhek. A mintaválasztásod is igen jó, nagyon szép lett a kész manikűr! (-:

    VálaszTörlés
  2. So beautiful nail polish, and I love it with this white design <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!