2016. június 22., szerda

Hibiszkusz manikűr


Sziasztok!



Hibiszkusz a kedvenc növényem,gondoltam készítek egy ilyen manikűrt,nyárias,vidám színekkel.

Bevallom,teljesen más volt tervben (arra gondolok,hogy kézzel festem meg őket), de győzött a nyomdázás,mint mindig.

Egy gradientet készítettem,egy lila árnyalatból zöldbe hajlót,amihez a következő lakkokat használtam fel: China Glaze: Float on,X-ta-sea,Kiko 359,279,463.

Elég sokat variáltam a színekkel a gradient elkészítése közben, bevontam két másik színt is,de már sok volt így, a zöld nem látszódott a körmöm végén illetve a lila is alig-alig.Szóval ezekről a színekről lemondtam,a végén csak 5 lakkot használtam.




A megfelelő zöld lakk keresése közben a kezembe akadt egy régen elfelejtett fedőlakk,mégpedig az Essence-Re-mix your style-Feel so good.
Elvileg egy shimmer rosetop coat,ami icipici shimmer-t kölcsönöz a már felkent körömlakknak,vagy ebben az esetben a gradientnek.



Száradás után felkerültek a stamping decals hibiszkuszok,amit a BPL-029 palettáról választottam ki.
A minták közötti rést kitöltöttem fehér körömlakkal,hogy a hibiszkusz csak a gradientben pompázzon.







Nekem nagyon tetszik mind a színvilág,mind a hibiszkusz,ahogy a szirmokon megcsillanik a shimmer!!!
Igazi nyári vidám manikűr,lassan ráhangolódok a színesebb manikűrökre :)






Nos,neked hogy tetszik ez a manikűr??

15 megjegyzés :

  1. Érdekes megoldás, nagyon tetszik! És az átmenet, hű de szép, mint mindig!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :) Már csak a water marble terén kéne profibbnak lennem :) :D

      Törlés
    2. De hát gyönyörű water marble manikűröket csinálsz!!!

      Törlés
    3. Vannak még praktikák,minták,amik terén fejlődnöm kell :)

      Törlés
  2. Szerintme is érdekes megoldás, és gyönyörűszép végeredmény! (-: Én is nagyon szeretem a hibiszkuszt, szép is, a teája pedig nagyon finom és egészséges. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik :) Köszönöm :)
      Leszoktam a teáról és a kávéról is,szóval kizárt,hogy megkóstoljam a hibiszkusz teát :( :(

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik neked :)

      Törlés
  4. Az átmenet már megint elsőosztályú! <3 A manikűr is csodás. *_*

    VálaszTörlés
  5. Csodás lett! Nagyon szépek a színek és ötletes,hogy a virág közöket töltötted ki fehérrel. :)

    VálaszTörlés
  6. This is so wonderful, I can't wait to try!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!