2016. június 21., kedd

Il Était Un Vernis-Heart.Skips.A.Beat


Sziasztok!


IEUV a CbL után ez egyik legkedvesebb lakk márkám,tavasszal megjelent Tales of love kollekcióból választottam mára egyet.5 lakk jelent meg a kollekcióban,3 lakk finishét találtam nagyon különlegesnek,amiről lemondtam a világos pink (a fedése miatt) és  a zöld-ről (amit icipicit bánok).

Forrás:https://vernisenfolie.files.wordpress.com/2016/02/talesoflove-iletaitunvernis.jpg?w=584


Mai alanyom a Heart.Skips.A.Beat nevet kaptam,valami lélegzetelállítóan szép ez a lakk!
Lila alapszín kapott némi holót mellé pinkes pelyheket,amik fényben néha kéknek hatnak mint pinknek.Ilyen vagy ehhez hasonló finishű lakkom eddig még nem volt!





Nagyon egyszerű mintát választottam rá a Pueen46 palettáról,amit egy világosszürke Ya Qin An lakkal nyomdáztam.
A mutató és a kis ujjamra egy-egy szegecs került.




Abszolút imádat ez a lakk,mintával vagy néküle.Nagyon különleges a finishe,nem elhanyagolható,hogy ez a márka nagyon tartós is (rajtam legalábbis).
Lemosás sem okozott gondot,nem fogta be a körmöm ( valamiért ilyen megérzésem volt vele kapcsolatban),itt-ott a bőrre kerültek a pelyhez,de elnézem neki!




Neked tetszik ez a lakk?
Esetleg van kedvenc színed ebből a kollekcióból?

3 megjegyzés :

  1. Szép ez a manikűr, nekem többnyire ennyire van energiám este, sima nyomdázás, mellé meg max. pöttyözni szoktam, nekem nincs szegecsem. Jó ez a lila szín is, bár már neonban gondolkodom egy ideje :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a manikűrt is este csináltam,szerintem ezért is lett ilyen minimalista :)
      Hát,eddig egy neon manit csináltam (lassan sorra kerül a blogon), még nem érzem nagyon a nyarat,mellesleg nyáron is szoktam sötétebb lakkokat viselni,nálam ez sem akadály :)

      Törlés
  2. Ez a lakk valóban csodás!! Nagyon jól áll Neked, és a mani is nagyon szuper lett, én sem takartam volna el minden körmömön ezt a színt! (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!