2016. június 14., kedd

Két gradient manikűr


Sziasztok!


Ma két gradient manikűrt szeretnék bemutatni nektek,színben nagyon hasonlóak,így úgy gondoltam,hogy egy posztban elférnek egymás mellett.

Bevallom,imádok gradientet készíteni,a színekkel kísérletezgetni,főleg amikor több színt is belevonok a játékba.
Vidámabb színek után nyúltam,mindkét manikűrnél felketem egy réteg China Glaze-Fairy dust lakkot a legvégén(az utóbbi időben a fiók mélyére rejtettem,hogy sem előtt se legyen,mert minden azaz MINDEN manikűrre felkenném,természetesen ez alól csak a holó a kivétel),de is-is hatást váltott ki belőlem.Kíváncsi leszek nektek,tetszik-e a fedőlakkal.

Az első manikűrnél simán a gradientet nem fotóztam le,végignéztem az összes mappát a gépemen,de nem találta meg a képeket róla,ami egyben furcsa is,mert általában önmagában is készíteni szoktam pár képet,ami ebben esetben ez elmaradt.
A gradienthez Kiko lakkokat használtam,szám szerint a következőek:
831 Blu cobalto,835 Menta,279 Giallo,482 Mandarino és 844 Rosa ciliegia.

A mintát az Überchic 06-01 palettáról vettem,tetszik ez a csigaház ,kacskaringós minta.










A másik manikűrbe egy kis piros színt is belecsempésztem (Rimmel-310 Double decker red), a többi szín hasonló volt a fenti manikűrhöz ( a menta helyett sima zöldet használtam ,és egy erősebb kéket).
A mintát a Sugar Bubbles 040-es palettáról választottam,amivel itt-ott nem sikerült tökéltesen a minta.










Neked melyik manikűr tetszik?
Fairy dust-al vagy anélkül? :D

13 megjegyzés :

  1. Fúúú, teljesen kész vagyok a 2. átmenettől, milyen szép benne a piros! Nekem fedőlakk nélkül jobban tetszenek, de mindegyik csodálatos!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :) Igen, a második nekem is egy icipicit jobban tetszik,a piros mánia miatt is :D

      Törlés
  2. szépek az átmenete, holo fedő nélkül nekem s jobban tetszik mind a két manikűr. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Ouh I love rainbow gradient, why i never try it? 1st one with holo is amazing, second one I definitely prefer without stamping becaus it is so perfect!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you so much :) I'm so happy you like it :)

      Törlés
  4. Nagyon szépek az átmenetek, és a nyomda is! Én nem látom a hibát a másodiknál. (-; Viszont csatlakozom a lányokhoz, mert nekem is ez most a fedőlakk nélkül jobban tetszik. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott van az :) De örülök,hogy neked is tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  5. Csodásak, tökéletes átmeneteket készítesz mindig! Én is a holo mentes verziókra szavazok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Én komolyan imádom az átmeneteidet nézegetni. De komolyan!!! Csak görgetek föl-le, megnézem vagy tízszer őket. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy :) Köszönöm szépen :)

      Törlés
  7. I like both manicures, but my favourite is the first one with swirl stamping pattern and gradient! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!