2016. június 7., kedd

Spell polish/Teszt


Sziasztok!


Nem is olyan régen Heather küldött nekem 4 Spell polish lakkot tesztre,a színeket nem én választottam,így külön izgalommal töltött el a várakozás: vajon mely' lakkokat próbálhatom ki?!

Mind a négy lakk nagyon tetszik,15ml sokáig elég lesz,szép sorban teszteltem is őket.
A lakkokhoz kaptam kártyákat is,amin rövid leírás volt található az egyes lakkokról,nagyon kedves ötletnek tartom,szignózva Heather aláírásával.



Az első lakk amit felkentem a Glittering owl,ami egy shimmer lila,teli pelyhekkel.
A lakk két rétegben fed,egyszerűen fantasztikus az állaga,gyorsan szárad,félmattra így kell fedőlakk rá.






Kiko arany mirror lakkjával nyomdáztam rá,a mintát a Hehe 075 palettáról vettem.





A Widow's walk egy pirosas lineáris holo,a négy közül ő áll a legközelebb a szívemhez.Egy rétegben is szuperül fed,megszokás miatt felkentem még egy réteget.





 Qgirl 041-ről vettem a 'hullámos' mintát,amit egy gradient formájában nyomdáztam a körmeimre.





Under the Floorboards egy jelly piros pelyhes lakk,és ezt önmagában 3 rétegben fentem fel,természetesen kipróbál majd egy piros alaplakkra kenve.





Pettifogger egy szilva/pink chrome lakk,amiben ismételten pelyhek találhatóak.A lakk nagyon különleges,nagyon tetszik a színe magamon,nyomdázva egyszerűen istenien nézett ki!!!








Dupla nyomdázást késztettem az Überchic 06-01 paletta egyik virágos mintájával.
A négy manikűr közül ő volt a nagy kedvencem!!!





Nagyon örültem a lehetőségnek,hogy kipróbálhattam ezeket a szuper lakkokat.
Az áruk kicsit borsos,de ha van olyan amibe igazán szerelembe estek,szerintem megéri abszolút a befektetést,igazán különleges lakkokat találhatunk a kínálatban.




Neked melyik nyerte el a tetszésed?

5 megjegyzés :

  1. Nagyon szép mind, az utolsóra azt mondtam magamban, hogy á ez olyan fakó, de a nyomdázással a kedvencem lett, csodás rá ez a minta! A többi meg annyira jól néz ki, hogy minta nélkül is gyönyörűek, főleg a piros holo!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép mind, a második a kedvencem nekem is, főleg összenyomdázva :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a lakkok, nekem is az abszolút kedvenc a második piros holo lakk :) ami annyira nem fogott meg az az utolsó... na de nyomdázva... nagyon mutatós lett, úgy nagyon tetszetős :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek ezek a lakkok!! Talán nekem is a piros a kedvenc! Szépek a manikűrök is, az utolsót nem csodálom, hogy szeretted, nagyon szép!! (-: Amivel úgy nem tudok azonosulni a jellys piros..

    VálaszTörlés
  5. Ú, az a gradient hullámos valami elképesztően jól néz ki! *_*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!