2016. július 12., kedd

Bornprettystore teszt


Sziasztok!


Elég régen kaptam kézhez a 26 db-os és 10 méretben eléghető "köröm körüli bőr védőt" ,amit nem én választottam tesztre.....Mivel Rita úgy döntött,hogy majd én szépen kipróbálom,belecsempészte a csomagomba....Bevallom,húztam az időt,hogy teszteljem....

Nos,a termék elvileg arra szolgál,hogy elkerüljük a mellélakkozást,ami kis idő után simán elsajátítható,szóval nálam ez a termék eléggé hasztalan,elég régóta nem lakkozok mellé.Aztán arra gondoltam gradientre jó lesz,hát ezzel a termékkel a gradient sem lesz 100%,maradok a latexnél,még egy fekete pont neki.
Hátránya még az lenne,hogy műanyag,és a bőrömön nyomot is hagyott,éles volt,és szorított,alig vártam,hogy leszedjem.

Gradienthez használtam fel,először felkentem egy fehér lakkot,láthatjátok itt sem lakkoztam mellé.


Majd megcsináltam a gradientet. Fehér és PP-Tango lakkokkal.


Levarázslás után kellett egy kis idő,hogy a vérkeringés normális legyen az ujjaimban,eltűnjön a nyoma a műanyagnak.Nyomdáztam is a gradientre,de itt már latexet használtam,a Hehe 078-ról vettem a mintát.





A termék ITT elérhető,hát nem tudom ajánljam-e vagy sem,én nem tartom hasznosnak ( persze ez a személyes véleményem).



Kaptam egy Konad lakkot is tesztre,Flash black a neve.Először azt hittem egy kékes feketés nyomdalakk mint ahogy a képen is látszik,hogy kékes fénye van,de kb. mikroszkóp alatt látszik,max. az üvegben.

Ennél a manikűrnel egy water marble-t készítettem,neont Wycon lakkokkal.



Virágokat (Hehe 063) nyomdáztam a Konad lakkal,én semmi különbséget nem látok a sima fekete és e lakk között.




A Konad lakk ITT érhető el,az biztos,hogy jól pigmentált,sajnálom,hogy nincs kékes fénye :(
Ettől független ajánlom,és nagyon szeretem a Konad nyomdalakkokat.


A termékek a BBB10 kóddal 10% kedvezménnyel elérhetőek.




Tetszik valamelyik termék?

4 megjegyzés :

  1. Nagyon szépek a manikűrök, talán a felső most jobban tetszik. (-: Hát igen.. Ezt a terméket láttam már máshol is, de én sem látom nagyon hasznosnak. A merev műanyag nem túl praktikus, no meg felül nem is véd.... Oldalt én is ritkán kenem össze a bőröm, ha mégis könnyű orvosolni. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Borzalmas,szerintem ezt nagyon kezdő lakkozó lányoknak találták ki,de nem tudom hova tenni.Én amikor még nagyon béna voltam lakkozásban sem kentem magam össze-vissza,max. kicsit kimentem oldalt,de mint Te is írtad könnyen orvosolható....

      Törlés
  2. De jól néznek ki a manikűrök :) Ezt a műanyag bőrvédőt rossz nézni a képen, kínzóeszköznek látszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D Kínoztam is magam :D Alig vártam,hogy leszedjem :D :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!