2016. július 14., csütörtök

Drip marble


Sziasztok!



Egyik nap Youtube böngésztem,leginkább a Mirror por használta kötött le.Egy váratlan pillanatban ajánlottak egy videót (fogalmam sincs miért pont ezt), amiben a Drip marble volt látható (hogy jön ez a Mirror porhoz????  :D ).A lányt amúgy követem régóta,nagyon tetszik amit csinál,ezt a technikát nem láttam még,így a videó megtekintése után eldöntöttem,hogy megcsinálom én is.
A videó ITT található,tökre normálisan el van magyarázva,hogy lehet elkészíteni,illetve alatta még egy angol nyelvű leírás is található.

A lényege annyi lenne,hogy csepegtetni kell a lakkokat,legalább 3-4 színt muszáj lesz használni,6-8 nagyobb cseppet egy műanyag sima alátétre,vagy szilikonra,én az utóbbi használtam.
Az alap cseppekbe (nálam ez teljszerű fehér volt,annyira nincs jó fedése- Kiko 204),amiknek elég közel kell lennük egymáshoz, cseppentünk egy másik színt (nálam fekete volt a második szín Kiko 275),majd ebbe az egészbe egy másik színt (pink Kiko 289),és egy világos zöldet (Kiko 345).A cseppekkel nem szabad spórolni,mert nem fognak a lakkok összefolyni,az első kísérletnél ez miatt dugába dőltem.
Ha készen vagyunk,fogjuk a műanyag alátetet,vagy a szilikont,én ezt praktikusabbnak találom ( a műanyag sem lehet rossz,de nem igazán volt kéznél) ,és elkezdjük mozgatni az összefolyt lakkokat,mindeféle irényba amíg egy márványos mintát nem kapunk.
Száradás után simán le lehet húzni a szilikon lapról,olló segítségével kivágtam két darabot két körmömre.Alaplakk felkenése után felhelyeztem őket,majd a acetonos ecsettel kialakítottam a formáját.A többi körömre a fekete illetve a pink lakkokat használtam.
A minta nem lett vastag,addig forgattam a szilikont amíg szépen egyenletesen össze nem folytak a lakkok (sajnos ennél a techinkánál sem lehet spórolni).
A végeredmény nagyon tetszik:









Neked tetszik ez a technika?

17 megjegyzés :

  1. Meg nem mondanám, hogy nem sima water marble, nagyon jó! A videóra nekem nem tölt be semmit, de Sveta is csinált hasonlót, két lap közé csöpögtetett lakkokat, csak ő hosszában, pont tegnap láttam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,hogy szóltál,javítottam a linket. :)
      Igen,azt én is láttam,de még nem jöttem rá az átlátszó lap mi lehet?! Mert hajlik is,hát nem hiszem,hogy műanyag " bugyi" darabja....

      Törlés
    2. Lehet, felvágott egy átlátszó dossziét, vagy van erre spéci lapja.

      Törlés
    3. Hm nem tudom.Láttam már valahol ilyen átlátszó lapot,de nem ugrik be hol :) Amúgy az a nail art tetszik,szívesen megcsinálnám,de amíg nem tudom mi az az átlátszó izé ,nem fog menni :D

      Törlés
  2. Szuper jó, biztosan ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,kíváncsi leszek a te verziódra :)

      Törlés
  3. So, so good! Beautiful I love colors that you chosse :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a manikűr, ki fogom próbálni biztosan ezt a technikát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett a manikűröd! Megnéztem a videót én is, lehet, hogy kipróbálom valamikor, érdekesnek tűnik. Szerintem a Tied sokkal szebb lett, mint a videóban!! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy az enyém jobban tetszik :)
      Várom a Te verziód is,tuti sikerülni fog :)

      Törlés
  6. Atyaég de gyönyörű! A színvilága is iszonyat jó lett, le a kalappal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy,köszönöm.Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. szuper, ezt én is ki fogom próbálni. :)

    VálaszTörlés
  8. This manicure is absolutely amazing! Fantastic final effect! :-) I have to try it as soon as possible! :-)

    VálaszTörlés
  9. a water marble-t mindig is nagyon macerásnak találtam, örülök hogy nálad ráleltem erre a marble technikára, gyorsan ki is próbáltam egy Hamupipőke maniban :) remélem nem baj hogy megemlítettelek a posztban, persze így elsőre nem lett olyan szép mint a tied, de majd még gyakorlok :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!