2016. július 15., péntek

Kagylós manikűr


Sziasztok!


A Sugar bubbles SB041 paletta olyan szuperre sikerült,hogy vétek lenne idén a minták többségét nem kihasználni.
Tengeri minták lévén egyből belopta magát a szívembe,a felső sorban található mintával nem igazán tudtam mit kezdeni,majd beugrott egy szuper ötlet.

Forrás:https://www.facebook.com/sugarbubblesnailsart/?fref=ts              


Az összefüggő kagylókat kettévágtam,és két körömre mint decalst használtam fel.
A középső és a gyűrűsujjamon a színeket ketté osztottam,amihez díszítőcsíkot használtam,és a következő lakkokat választottam:Kiko 344 Verde nebbia marina,és 369 Ocra chiaro,ami az egyik kedvenc Kiko lakkom.
A kagylókat fehér,pinkes és piros lakkokkal töltötem ki,muszáj volt a manikűrbe egy tengeri csillagot is belecsempészni.





Örülök,hogy az elképzelésemnek megfelelően sikerült a manikűr,imádtam és tényleg sajnáltam amikor lemostam.. :/




Szereted a tengeri manikűröket,mintákat?

14 megjegyzés :

  1. Csodálatosan szép! Több stamping decalt kellene nekem is csinálni, hátha egyre szebb lenne, mert néha csinálok többet, hogy legalább kettő jó legyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elég gyakran alkalmazom,ilyen fajta manikűröknél muszáj :)
      De még mindig nem értem,hogy neked miért nem szokott sikerülni?

      Törlés
    2. Pl. nem lesz szép a festés vagy a matrica szakad. Most meg fogom próbálni szilikonlapon, mert a nyomdázón felveszi a domború formát, lehet, az sem jó annyira.

      Törlés
    3. Mármint a kitöltött mintában a lakk nem szép egyenletes?A matrica van amikor nekem is elszakad,akkor a másik oldalról kezdem el felszedni.
      Mennyi időt szoktál várni vele mire megszárad?

      Törlés
    4. Kb. öt percet, mert ha sokáig szárad, akkor meg törik. Golden Rose fedő elég rugalmas, nem keni a mintát, azt szoktam használni, de megpróbálom a Moyrával is. Nem nagyon van célszerszámom, mert csak sima nyomdázást szoktam sietősen csinálni, pöttyözővel töltöm ki a mintát. Igazából gyakorlat kellene meg időt szánni rá, csak ritkán van 1-2 órám csak erre.

      Törlés
    5. Törik?:O Amit nem értek,hogy miért veszi fel a decals a domború formát?
      Pontozó helyett lehet valami vékony ecsetet kéne használnod,ez nem keni el a mintát,vagy a vonalakat.Én ez miatt szoktam le a pontozóról.
      Persze nem akarok itt okoskodni,mert kinek mi jön be :)

      Törlés
  2. Anyira szép! Már az instán is felfigyeltem erre a manira, nagyon ötletes és szépen kivitelezett!! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Erről a maniról eszembe jutott egy Olaszországban töltött tengerparti délutánom, amikor a lenyugodni készülő nap fényében hullámok sodorta kagylóhéjakat sorakoztattam fel a lábam előtt a homokban...

    És az ember lánya így bőgi el magát egy manikűr láttán. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De szuper,hogy erről a maniról erre asszociáltál :) Valami ilyesmi inspiárált engem is belül :)

      Törlés
  4. Eszméletlen jó lett! Én ugyan még sosem próbáltam a nyomdázást, de mindig lenyűgöz, ha ilyen profi munkákat látok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Nem is érdekel a nyomdázás?!

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!