2016. július 13., szerda

Kiko Smoothies lakkok/ Teszt


Sziasztok!


A Kiko Frozen smoothies lakkok megjelenéskor nem keltették fel az érdeklősédem, legutóbbi rendelésemkor 3-at ki is néztem magamnak (akciósak a lakkok),a 4. nem igazán keltette fel az érdeklődésem,de miután kipróbáltam ezt a hármat,elgondolkoztam a beszerzésén ( a negyedik egy narancsos szín)
A lakkok limitáltak,valószínűleg bántam volna ha lemaradok róluk,mert kellemesen csalódtam bennük.
Power pro lakkokkal ellentétben ezeknek az üvege henger alakúak,a kupak ugyanúgy levehető mint az elöbbi kollekcióé.Ecsete lapos és széles ,közepesen sűrű.
A lakkban mikro "részecskék" találhatóak,olyan mintha valami turmix lenne.
Felkenése gyerekjáték volt,először féltem,hogy túl sűrű lesz,de semmi ilyet nem tapasztaltam.Mindhárom lakkot 2 rétegben használtam,gyorsan megszáradtak,szerintem erre mindeképp ajánlatos a fedőlakk,a részecskék sokkal jobban látszanak.

Az első amit kipróbáltam a fehér 10-es Soft Candyfloss,fehér alapban fekete minipelyhek vannak.
A képeken sima fehér lakk jön át, a makró képen viszont látszik az,amiért oly' különleges.




Nyomdázás után kicsit vesztett a szépségéből,minta megválsztásában nem voltam a legjobb :/ Ezeket a Sugar bubbles Sb046-ról választottam,szuper paletta,csodás mintákkal,de nem ezzel az alaplakkal.




A pink és a kék lakkokat egy manikűrben használtam,lényege ugyanaz mint a fehéré: a pinkben pink,a kékben kék minipelyhek vannak.A középső és a  gyűrűsujjamra egy water marble-t készítettem,hasonló színű lakkokkal.
A pink 11 Ribbon pink nevet kapta,szerintem illik ehhez a lakkohoz,a kék 13 Glossy Doughnut .








Mind a három lakk nagyon tetszik,örülök,hogy végül megvettem őket.A fehér abszolút kedvencem,a rózsaszínt is közelnek érzem magamhoz,a kék abszolút nyárias,szóval idén ezt is hordani fogom.A negyedik lakk sorsa kétséges :D



Neked melyik tetszik?

7 megjegyzés :

  1. Főleg a fehér tetszik nagyon!! Abszolút megérte őket megvenni, annyira szépek.... Talán valami kevésbé "sűrű" minta jobban illene hozzá, bár nekem tetszik a manikűr, és a water marble is nagyon ott van. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utána már nekem is ez ugrott be,hogy valami sima minta jobban illett volna hozzá.Hát majd legközelebb :) Ettől független örülök,hogy tetszenek a manikűrök.Köszönöm :)

      Törlés
  2. A fehér elrabolta a szívemet! Utoljára a LakoDom láttán éreztem hasonlót, és ez nagy szó részemről! :D

    Gyönyörűen mutat a nyomdaminta alatt is, bámulatos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is elég régen éreztem ilyet egy lakk iránt,mint a fehérnél, egy blogon láttam róla képeket,csodás kézen csodás lakk,akkor dőlt el,hogy nekem is kell.Ilyen lakkom még eddig nem volt,lehet veszek belőle még egyet,mielőtt elfogyna ez, és örökre le kéne mondani róla :D

      Törlés
  3. Pedig nagyon szép a fekete-fehér mani, talán jobban is tetszik, mint a másik, tökéletes! A másik is csini, csodás a water marble. Aranyosak ezek a lakkok. Szerencsére nincs Kiko a közelben, nincs kísértés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Hát van Nailland,ott nagyobb a kísértés!! :D

      Törlés
  4. I like all of them, they look very interesting, especially the white one! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!