2016. július 16., szombat

Neon manikűr


Sziasztok!


Ha már nyár muszáj valami neont készíteni,kifejezetten szeretem a neont,a szekrényem is teli van mindenféle neon ruhadarabbal,cipőben is van választék.Akkor a körmömre miért ne kennék neon lakkokat?! :D
A fiókom mélyén találtam egy Kleancolor Candy cast nevű mini neon kollekciót,ha jól emlékszem a lakkokat tavaly nyáron vettem.A szett 6 mini lakkot tartalmaz,tetszettek a színek ezért is szavaztam bizalmat ennek a márkának.Mellesleg a Kleancolor olcsó és szuper kis márka,van pár színem tőlük.



Nos, a lakkok botrányosan be vannak sűrűsödve,nem tudom miért.Talán azért mert kicsik és nem teljes méretűek?!??!? Pedig nap sem érte,a 6 lakkból 3 szinte már használhatatlan volt ( a Seche vite-Restore mentette meg őket a kukától),a kupakot fogóval sikerült levarázsolnam,mérhetetlenűl csalódott vagyok,hogy ez megtörténhetett.
A Neon amethyst,Neon pink,Neon orange,Neon Yellow lakkokkal készítettem egy színátmenetet,hát a lila a higítás után is sűrűnek tűnt,gyorsan száradt.A többi szín jobbnak bizonyult.


Bundle monster Bm-S303 palettáról választottam ki a pálmafákat,a gyűrűsujjamra került az "Indio" felirat.





Fesztiválos hatása van nem?! Azt viszont sajnálom,hogy higítani kellett őket,ecsettel belejavítani a színekbe. :/
Mindenesetre nem adom fel a kísérletezgetést,idén nyáron próbálom elhasználni őket,ősszel búcsút intek a mini üvegecskéknek :)




Kedveled a neon manikat?


3 megjegyzés :

  1. Kár ezekért a lakkokért..... Lehet a mini kiszerelés miatt is mentek tönkre. :/ Az átmeneted nagyon szép lett!!

    VálaszTörlés
  2. imádom a neon árnyalatokat, ez a mani is nagyon jól sikerült. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Kár a lakkokért, hát nem sokáig bírták :/ Kedvenc lakkokat én is felhígítom, nem kedvenc megy a kukába, ha sűrű.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!