2016. július 5., kedd

Nicole Diary Stamping plates/Teszt


Sziasztok!


Dora,a Nicole Diary nyomdapalettáktól megkeresett,hogy van-e kedvem tesztelni 5 terméküket.
Mivel számomra eddig ismeretlen volt ez a márka,ami csak Amazonon és Aliexpressen elérhető, gondoltam választok 5 nyomdaplemezt,water decals-al dugig van a fiókom.

Elég szkeptikus voltam,kíváncsian vártam milyenek leszenek a lemezek,itt elsősorban a minőségre gondolok.
A lemezek kör illetve négyzet alakúak,csudijó papírtokban érkeznek,bármennyire is édesek számomra sok jelentősége nincs,ugyanis nem ebben tartom őket.
Praktikus annak,aki ezeket a papír tartókat részesíti előnyben,mivel a hátulján a nagy kivágás miatt látszik a lemez egy része,és száma,elől pedig karácsonyi hangulatot árasztó fagyöngy díszíti,szerintem sokkal szebb ez,mint a Bps tokok. (Persze ízlések és pofonok...)

Ami elsőre viszont megfogott a Sailor lemez,és ez volt az első amit kipróbáltam.


A manikűrhöz a Zoya-Sailor lakkot és a Nicole by Opi-American as apple pie lakkokat használtam fel,a gyűrűsujjamra Zoya-Purity lakkot kentem fel.Piros nyomdalakk a Ya qin an lakkja volt,eszméletlen pigmentált,első alkalommal próbáltam ki és odáig vagyok érte....




 ND016 a Sunflower nevet kapta,mivel virágos téma muszáj volt ezt is választanom.
Ezzel a lemezzel kapcsolatban is sok ötletem volt, próbáltam kicsit nyáriasabbra venni a figurát,és a Dance Legend-Exotic fruit 955-ös lakkját használtam a mutató is a kisujjamra,a többire egy Wycon zöld neon lakkot.A lakkokat fehér alapra kentem fel.



Chic lace pattern az ND107-es számot kapta,ez már négyzet alakú.Erről leginkább a hálós minta tetszett,és a bal alsó.


Alaplakk az A-England -Spirit of the moors,majd egy színátmenetes mintát készítettem rá,a bal alsó mintával,tervben fejben egy sárga alapszín volt,de nem bánom,hogy kék színre nyomdáztam.Mellesleg az AE lakk eszméletlen,újra felfedeztem a kék szépségét!!!! 😻






Pretty flower ismét egy kör alakú pletta ND014,az 5 választott közül ez a nagy kedvencem.😍




 CbL-You're peach lakkra nyomdáztam,többi körmömre pedig pontozóval készítettem pontokat.
A Cbl azt hiszem önálló bejegyzéseben nem fog szerepelni,így pár szóban annyit írnék róla,hogy nagyon különleges színe van,nem a megszokott barack/holó kombó,ennél sokkal melegebb árnyalat,szerencsére a holó nem igazán intenzív,pont elég ennyi.2 rétegben fed,magamon nagyon tetszett,örülök,hogy sikerült megvennem,idén nyáron abszolút kedvenc lakkom.










Az utolsó paletta is négyzet alakú és virág témájú :) ND106,innen pedig a bal alsó sarokban lévő csipkemintát választottam.



2 neon sand lakkot használtam (Wycon) ez zöldet és egy naracssárgát,a középső és a gyűrűsujjamra egy water marble készült,hasonló neon lakkokkal.Majd erre nyomdáztam.






Összességében mindegyik palettával elégedett vagyok,jó minőségűek kedvező áron,ha tetszik valamelyik lemez érdemes lecsapni rájuk.
A minták mérete elég nagy,ennek én kifejezetten örülök,mert most,hogy egy kicsit hosszabbak a körmeim,nem kell attól félnem,hogy az áhitott minta nem fér el rá. :)




Melyik manikűr tetszik???



12 megjegyzés :

  1. Mind gyönyörű! Imádom, ha ennyi manikűrt lehet nézegetni! Az első nagyon tetszik, az AE lakk meg a színe miatt, nálam nagyon megcsappant ez a lakk, minden évszakban szeretem. A CbL lakkon sokat gondolkodtam, még mindig tetszik, a minta is telitalálat hozzá.
    Nekem pont akkorák a körmeim, hogy a MoYou kicsi mintái pont széltében és hosszában is méretesek, ami a lemezen középen van, az a körmön is, nem sok gondom van vele, emiatt nem szívesen kísérletezek más márkákkal. (Meg hát sok a lemezem-egy nem bloggerhez képest.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a Cbl-t szerezd be,nagyon egyedi lakk!
      Nekem mostanában inkább az a bajom,hogy a Moyou sima lemez mintái kicsik a körmeimre,így be kéne szereznem az XL palettákat,de mindig van más,ami jobban tetszik :)
      Ebben az esetben kifejezetten örültem,hogy nagyobbak a minták,ha kisebb lett volna,nem szívesen váltam volna meg miattuk a körmöm hosszától :D

      Törlés
    2. Elhiszem, hogy szép, még alszom rá, főleg az ára miatt. Ha csak besétálnék a Naillandbe, akkor megvenném, de postával csak 10ezerért éri meg rendelni. Kár, hogy nem ismerek senkit, akivel társulhatnék a rendelésekkel :( Majd névnapra összevárok pár lakkot, biztos lesz, ami még tetszeni fog.

      Törlés
    3. Persze,teljesen érthető amit írsz,néha rám is rámtör ez,hogy azért ha egy lakk tetszik,nem akarok mellé még másik 4-et,hogy meglegyen az ingyen posta.....

      Törlés
    4. Kinéztem még a Peacock Parade teal lakkot, ilyenem még nincs.
      Jah, hát azért van sok fedőlakkom, mert mindig azt rendeltem, ha nem jött össze a 10ezer :)

      Törlés
    5. Jaj nekem az a lakk,a top 10ben benne van,legközelebb megrendelem az biztos.Amikor ezt a You're peach-t vettem,készlethiányos volt a Peacock Parade :/
      Fedőlakk mindig kell,nem tudom te melyikre esküszöl,én CG-t szoktam Nailland venni :)

      Törlés
    6. Seche Vite-et szoktam meg Moyra Gel lookot, most SV-et csaptam a rendeléshez. Még van Peacock Parade :) Akkor jól láttam, hogy nálad nincs róla fotó. Lexánál és nálad szokott pont olyan lenni a lakk, ami rajtam. Nálam a gyors száradás a fontos, de tudom, hogy a CG fedője tartósabb, szóval ezért a SV.
      Most már tényleg nem kellene több lakkot rendelnem, tényleg. Anyámnál is vár 5 db.

      Törlés
    7. Most nem veszek lakkot egy darabig,próbálom azokat használni amikhez még nem nyúltam ( sajnos van ilyen) vagy ritkán kenem fel,nem akarok ismét impulzus vásároló lenni (ugy a Cupcake Cocoon-nal ráfaragtam).Szerintem legközelebb ősszel vásárolok majd,most a Nailland kóddal lesz is 10% kedvezményem,de akkor is csak azokat,amik valóban tetszenek (a Peacock Parade tuti kell),és meglátjuk ősszel mit dob ki a márka a piacra.
      Sechét nagyon régen vettem,abból inkább az UV verziót kedvelem,tartós,a lámpa alatt 2 perc alatt csont szárazra szárad,vagy az Everglaze fedője is nagyon jó,azt most kezdtem el használni manikűrökhöz,de nem bírok leállni vele :D (fele el is fogyott már :) )

      Törlés
  2. Mind csodás, de az első három igazán wow számomra :D

    VálaszTörlés
  3. Juj nagyon szépek ezek a minták! Kár hogy nem tudok ilyen ügyin nyomdázni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh,örülök,hogy tetszik :) Köszönöm :)
      "Gyakorlat teszi a mestert",a nyomdázásra mindig ezt szoktam írni...:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!