2016. július 26., kedd

Pillangós manikűr


Sziasztok!


Aki rendszeresen követi a blogom,már tudja,hogy a virágos minták után a másik gyengém a pillangók.Nem is olyan régen készítettem egy pillangós manikűrt,most valami másabbra,amiben nem teljesen a pillangók kapják a hangsúlyt.

Elképzelésem azt volt,hogy egy gradientre (akkor még nem igazán gondoltam ki a színeket) egy repedezett talaj motívumot fogok elkészíteni,majd erre pár pillangót,színeset.
A gradient narancsból kékbe hajlik,első ízben zöld körömvégeket akartam hagyni,de beugrott hogy világoskékkel is szuperül festene a dolog.Majd erre került a repedezett minta,Winstonia W205 palettáról vettem,a pillanókat pedig a Moyou Kitty 01-ről.






A végeredményt jópofának találom,persze nem életem fő műve,de nem lett rossz :)


Neked hogy tetszik?

3 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon tetszik, csodálatos összetett mani. A színes lepkék és az átmenet is külön tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. Így ahogyan van, nagyon szép! Jó volt az ötlet és a kivitelezés is szép! (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!