2016. július 28., csütörtök

Sárga manikűr


Sziasztok!


A cím annyira nem is helytálló,mert a két sárga lakk mellé az egyik körmöm kapott egy színesebb water marblét.
Utóbbi időben a water marble tudásom próbálom fejleszteni,vannak különleges mintákat amiket szeretnék majd elkészíteni (pl. láttam pillangó formát,ami felkeltette az érdeklődésem,de nem egyszerű na ).

A mai manikűrhöz két Kiko lakk volt a kiszemelt,a 357 és a 355,a 357 egy igazi erőteljes naracssárga.2 rétegben fed,a másik citromsárga inkább 3 réteges,a két lakk nagyon jól passzol egymáshoz.

Első ízben ezt a két lakkot szándékoztam használni,majd beugrott egy water marble ötlete,amit megvalósítottam.A végeredmény tetszik,az nem,hogy a kis buborkékokat nem igazán sikerült kipukkasztani a víz alatt,így nyomot hagyott a nail artban,ezen már a fedőlakk sem segített.









Én nagyon kedvelem a sárga manikűröket,idén igaz kevés alkalommal viseltem,így nem bántam meg,hogy ezt elkészítettem :)
Kíváncsi vagyok,hogy...



Neked tetszenek a sárga manikűrök nyáron?

8 megjegyzés :

  1. Szép színek! Nekem elfogyott a Moyra citromsárga lakkom, vettem egy Flormarosat helyette meg két halványsárga Moyrát, szóval igen, szeretem a sárgát nyáron!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked tetszik.Én kevés olyan embert ismerek,aki kedveli a sárga színt önmagán :)

      Törlés
    2. Lakkban nagyon jó a sárga nyáron, chevronmintával, méhecskemintával vagy csak díszítés nélkül.

      Törlés
    3. Pont most csináltam méhecskés manit :D

      Törlés
  2. Nem sok KIKO lakkom van, de mindegyiküket imádom, a színek mélysége, a könnyed kezelhetőség miatt. A legmegbízhatóbb körömlakkokat, kezdem azt hinni, ez a márka gyártja.
    Ez a két alapszín külön-külön is megér egy misét, elképesztő a dinamizmusuk.

    Most készülök amúgy gyászba borulni, mert a legkedvesebb csokoládébarna KIKO-m a végét járja, és bár beszereztem egy OPI-t, a nyomába sem lép!

    Ezért félek kedvenc lakkokat utolsó cseppig elhasználni, rettegek, mi lesz, ha elfogy, és nincs utánpótlás.

    Tavaly még sárgát nem tudtam volna ilyen nagy területen elviselni a körmeimen, most viszont a nyálam csorog értük!
    A nyár meghozza az ember kedvét a bohókás, kirívó, harsány színekhez.

    Gyönyörű lett a mani, imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik Kiko az? Szívesen szerzek neked belőle ☺

      Törlés
    2. Tündér vagy, köszönöm szépen, a 374-es árnyalatról van szó. Egy aranyló étcsokibarna.

      Törlés
    3. Felírtam. Ha kell majd más is, priviben küld el nyugodtan 😉

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!