2016. július 2., szombat

Virágos manikűr


Sziasztok!


Egy vasárnap délután épp a cipőimet válogattam,kezembe akad egy számomra kedves doboz,a rajta lévő mintákról egyből egy nail art jutott az eszembe.

Ő lenne a kedves doboz,műanyag,összehajogatható,elég masszív.Jelenleg üreg,szerintem lakkok új házává válik majd. :)


Alaplakknak a China Glaze-Giver kollekció-New birth lakkot használtam,ami egy nagyon de nagyon halovány kék.
Erre szivaccsal ütögettem a China Glaze-Giver-Capacity to see beyound lakkot,majd egy sötétebb kéket használtam,ami a China Glaze-Off Shore kollekcióból való,-I sea the point.

Erre jöttek a virágminták,hát margaréta nyomdamintám sajnos nincs :D ,így egy hasonlót választottam a Bornprettystore-BpL-029 palettáról,majd decals formájában helyeztem fel a körmeimre.A szirmokat fehér lakkal töltöttem ki.
Közepét a virágnak egy naracssárga lakkal díszítettem,pár fekete illetve narancssárga pontot is készítettem a virágok mellé,elszórtan,a négyzeteket már soknak éreztem volna.








Imádtam ezt a manikűrt,sajnáltam lemosni,de helyet kellett adnom egy újabb nail artnak. :/



Neked tetszik ez a virágos manikűr?

17 megjegyzés :

  1. Igen, tetszik, nagyon :) Sosem lehet tudni, mi ad ötletet :) Nekem mindig annyira vastagra sikerül a stamping decals, hogy csak 1 körömre szoktam megcsinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik :) Én már mindenben a nail art ötleteket keresem :D
      Hogy lesz vastag a decals? Nálam általában az a baj,hogy vékony és elszakad...

      Törlés
    2. Alaplakk, 2-szer a szín, matrica és fedőlakk. Egyedül a holos lakkoknál nem érzem azt, hogy páncél van a körmömön. Maga a matrica nem vastag, csak a végeredmény.

      Törlés
    3. Ja értem.Ilyen érzésem nekem is van sokszor :(

      Törlés
  2. Nagyon jó lett,szépek a virágok. Elfogadnám magamnak is ezt a manikűrt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik Messye :)

      Törlés
  3. Ez nagyon jó, csodaszép lett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik Andi :)

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki, és az inspirációs forrás is aranyos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök,hogy végre olvaslak!El sem hiszed :) Örülök,hogy a manikűr is tetszik,köszönöm :)

      Törlés
  5. Nagyon cuki :-) Nekem jobban tetszik a körmöd, mint az inspirációs doboz :-) Pedig az is aranyos, de sokkal többet hoztál ki belőle :-)
    Nit

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a manikűr rusztikus bája, szépséges csomagolópapír jellege :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a doboz és a manikűr is, de valóban vidámabb és üdébb a manikűr. Tiszta nyár <3

    VálaszTörlés
  8. Nekem is nagyon tetszik!! Olyan szép, nyárias lett. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!