2016. augusztus 3., szerda

Bornprettystore-BP-X paletták/Teszt


Sziasztok!



Végre jelentek meg új BPS paletták (pár hónappal ezelőtt),aminek én nagyon örültem.A kapcsolattartóm Rita megkeresett,hogy ha van időm illetve kedvem elküldi a 15 lemezt,és letesztelhetem.
Az ajánlatot visszautasítottam,csak 4 palettát választottam,ezek közül 3-at teszteltem,a 4.-re nem volt már időm,szóval biztosan tudom,hogy a 15-re sem lett volna elegendő.
A paletta 6x6 cm, cuki kis papírtokban kapjuk meg őket,a design nagyon tetszik,viszont én ezeket a tartókat nem használom.A védőfólia lehúzása után azonnal nyomdázhatunk,a lemezeket nem töröltem át acetonos vattával,mégis tökéletesen működtek.

Bp-X04-es paletta gyümölcsös mintákat tartalmaz (a lemezeket nem fotóztam be külön,így a linkre kattintva megtekinthetitek őket), innen én az epret választottam ki.
Elég sokat hezitáltam milyen legyen az eper színe,mivel a Kiko 360-as lakkja a Rózsaszín eper nevet kapta,gondoltam ez tökéletes alapszín lehet....Aztán a  kezembe akadt a 361-es lakkja ami a málnaszín,és nem tudtam dönteni.A lakkokat felkentem egymás mellé,majd nyomdáztam rájuk,mindkét színen tökéletesen nézett ki az eper.A 361 mellett döntöttem,talán azért mert egy picit sötétebb,nekem tetszik a végeredmény :)





BP-X07-es palettát a balett-táncos miatt választottam,szerettem volna készíteni egy ilyen manikűrt,de nem volt hozzá megfelelő mintám.Balettcipőm van,de táncos mintám nem volt,amint felfedeztem,azonnal a listámra írtam. (Lesz még hasonló manikűr a közeljövőben)
A manikűr egy radial gardient-el készült,fehér alapra pink lakkokat használtam,és még mindig nem tudom hol van a Fairy dust lakkom,mert ezzel szerettem volna feldobni az egészet.
Mivel a palettán 3 táncos van,egy violinkulcsot nyomdáztam a gyűrűsujjamra,hogy ne ismétlődjenek a minták.






Az utolsó paletta amit teszteltem a BP-X15 Mandala,ami első ránézésre is szerelem volt.
A CbL-All Jack'd up lakkját használtam,fenomenális ez a narcssárga,és erre kerültek a minták.









Az összes manikűrhöz a Ya qin an fedőlakkját használtam,egyszerűen imádom,ajánlom szíves figyelmetekbe.


A paletták a linkeken megtalálhatóak,a BBB10 kóddal 10% kedvezményt kaptok minden olyan termékre,ami teljes árú.





Neked melyik manikűr tetszik innen?

7 megjegyzés :

  1. Ez a CbL lakk csodálatos árnyalat, egyetértek, a manikűr is nagyon tetszik vele!!
    Az epres nagyon mókás, bár az én monitoromon eperlekvár színe van a lakknak :)
    A balettmintákért nem vagyok oda, de a mani maga nagyon igényes.
    Huhú, 15 lemezt akartak tesztre küldeni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A CbL az egyik kedvenc narancssárga lakkom,még az IEUV-Merlot lakkot is kenterbe vágja,igaz az a lakk terracotta,de eddig ő volt a best számomra. :)
      Ha eperlekvár színe van,annak örülök,mert tényleg sokat hezitáltam mit használjak.
      Igen,olvastam,hogy ezeket a táncos mintákat nem kedveled,valahol valakinél írtad kommentben.
      A kollekció 15db lemezt tartalmaz,őszintén ez rengeteg idő ( Bundle Monster-ből 2 kollekciót teszteltem még tavasszal,azt hittem kihullik a hajam :D ),szóval ezért sem vállaltam el.Az ok,hogy nincs megszabva mennyi idő alatt kell letesztelni,de azt hiszem,kedvem sem lett volna hozzá ( 15-ből kevés paletta nyerte el a tetszésem,és ezért döntöttem inkább csak 4 mellett) .

      Törlés
  2. Talán a mandalás manikűr a kedvencem most, a szín miatt nagyon egyedi. Szép lett a táncos manikűr is. Megkérdezhetem, hogy melyik lakkokat használtad hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,annyira belemerültem a poszba,hogy nem írtam bele.A Kiko 506-ot használtam,meg a 805-öt,de abból szinte semmi sem látszik,mert inkább a fehérből kentem többet középre,és köré az 506-ot. :)
      A CbL tényleg egyedi lakk,tökre örülök,hogy megvettem.Örülök,hogy tetszik ez a manikűr,köszönöm :)

      Törlés
  3. Mindhárom manikűr csodás lett! Ha mindenképpen választani kell, talán nekem is az utolsó a kedvenc, és nekem is a szép narancsszíne miatt. (-:

    VálaszTörlés
  4. Mindegyik meseszép! Nem tudok választani! *.*

    VálaszTörlés
  5. The third stamping manicure made with BP-X15 is simply amazing! I have this plate and it is one of my favourite mandala plates! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!