2016. augusztus 12., péntek

Ejiubas Nyomdapaletta és Nail mat tesz 1.


Sziasztok!

Ejiubas márkáról addig nem hallottam,amíg pár nyomdapalettát fel nem fedeztem instagramon.
A cég jóvoltából kaptam tesztre egy Nail Mat szilikon alátétet,illetve két nyomdapalettát,amiket én választhattam ki.

Szilikon alátét egy kicsi zipzáros táskában,szütyőben érkezik,jaj nagyon praktikusnak találom.Használt után pikk-pakk bedobom a tartóba,és már mehet is a fiókba.Nem kell attól félni,hogy valami baja esik,illetve utazáshoz is simán elfér még egy kis kézi táskában is!
Maga a szilkon 40x30,5cm ami elég nagy,a táska 18,5x13x2,5cm.
Szilikon egyik fele matt, a másik fényes,ez megakadályozza,hogy csúszkáljon az asztalon.



Egy átlátszó csomagolást is kapott,ami védte a szilikont az utazáskor




Maga a szilikon elég vastag( mármint vastagabb mint a Bundle moster szerintem),szuper módon lehet dolgozni rajta.Egy nyomdamintát próbáltam ki,nagyon szépen fel lehetett szedni,mivel a kék elég kényes tud lenni,direkt ezt a szín próbáltam ki a nyomdázáshoz,kíváncsi voltam befogja-e a szilikont,de szerencsére ez nem történt meg.



Tetszik benne,hogy a téglalap alakú minták különböző nagyságúak,fekete és átlátszó,ez igaz a kör alakúakra is.Oldalt cm/inch található,ez is elég praktikus tud lenni.

Elérhető:

Nail Mat:
Purchased on Amazon.com (USA):
bit.ly/EjiubasNailArtMat
20% discount code:NM20MDOL

Purchased on Amazon.co.jp(Japan):
bit.ly/B01E8LDDXM
20% discount code:MJD20ASHL

Purchased on Amazon.co.uk (Europe):
http://bit.ly/ejiubasnailmat
20% discount code:DMM20MAT

Purchased on Ejiubas.com (Worldwide):
www.ejiubas.com



Nyomdapalettákból a Geometry palettákra esett a választásom.
A paletták egy lila tartóban érkeztek meg,kibontva egy külön fóliát kaptak.
A paletták különlegessége,hogy mindkét! oldalán vannak minták,tehát két paletta vásárlásakor,végülis 4 palettát kapunk.
Mérete:12,6x6,5cm a minták pedig 2x1,5cm.



Ejiubas-Franmendezg palettát használtam elsőként.

Alapnak egy fehér lakkot használtam,majd felavattam az új akvarell festékem,amit a Lidl-ben vásároltam.Az akvarell 24 színt tartalmaz,nagyon szuper,tökéletesen bevált a manikűrhöz.









Fedőlakkal fixáltam,majd rákerült a nyomdázás.






Nagyon tetszik az elkészült manikűr,a színvilága,biztos készítek még hasonlót,mondjuk nem geo mintával,de szeretnék még az akvarellel dolgozni :)

A másik kicsit nyáriasabb manikűrt,a lábnyomok ihlették.Ezt a Franmendezg-ről választottam.
Elképzeltem,hogy a tengerparton sétálok,és látszanak a lábnyomaim a homokban,míg el nem érek a vízhez...Na ezt próbáltam megvalósítani manikűr formájában!






A Kiko 369 és 340 lakkját használtam,a gyűrűsujjamra egy átmenet készült,amihez bevetettem egy fehér lakkot is.A kisujjamra került egy hullám minta amit a Bundle monster Bm-509 palettáról választottam.A lábnyomokat a Ya qin an Barna lakkjával nyomdáztam.



Ejiubas nyomdapaletta itt elérhető:

Purchased on Amazon.com (USA):
bit.ly/Ejiubasmodernplate
20% discount code:MG20MDOL

Purchased on Amazon.co.jp(Japan):
bit.ly/B01E5EQIIY
20% discount code:XT20ASHL

Purchased on Amazon.co.uk (Europe):
http://bit.ly/ejiubasmodernplate
20% discount code:DMM20G04

Purchased on Ejiubas.com (Worldwide):
www.ejiubas.com




Teljesen elégedett vagyok a termékekkel,a szilikont és a palettákat is csak ajánlani tudom!!!!




Neked melyik manikűr tetszik?
Ismer(t)ed ezt a márkát? Esetleg próbáltad már a termékeiket?

8 megjegyzés :

  1. Csomó olyan márka van, amiről még csak nem is hallottam, erről sem. Mekkora ötlet a kétoldalú lemez!! Tetszenek a manik, a lábnyomos nagyon vicces, hordtad is? :)
    (Bár ma méhecskés mintám van, mutogatok is a kezemmel, szóval biztos néztek az ügyfelek, hogy ez meg milyen gyerekes, de hát ez van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hordtam :D Engem kifejezetten nem zavar,ha gyerekesnek tartanak,ma pl. Little pony-s poló van rajtam,tegnap Angry Bird-ben voltam...
      Jaj nagyon szuper a kétoldalú lemez,ebben a márkában van még két másik fajta,azok is nagyon tetszenek.
      Én néha Youtube-on szoktam rákeresni lemezekre,ott felfedezek egy-két új márkát,igaz sok olyan van ami koppintás,de mégis nagyon szuperül működnek,most már ezen a piacon is óriási a versengés.

      Törlés
    2. Más típus vagyok. Egyszer felvettem egy Budmil pólót munkába és szóvá tették, hogy ez hogy lehet. A másik meg a halászgatya volt, katonai zöld, vászon. Na most ez nem is dress code-os hely. Szóval bizonyos szinten ki KELL élnem magam a körmeimben, azért nem szólnak :)

      Törlés
    3. Katonai zöld nadrágom nekem is van,nagyon szeretem.Én csípem ezeket a vicces,gyerekes felsőket,mellé még ilyen körmök is társulnak,így önmagam vagyok :D Szerintem ez számít,hogy önmagad légy, a többi mellékes :)

      Törlés
  2. Mekkora király a tengerparti mani!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök,hogy tetszik Eleni!

      Törlés
  3. Hú meg hah, mindkét manikűr szívcsücsök lett, ahogy megpillantottam!
    Az akvarelles azért, mert imádom az ilyen típusú elmosott díszítést, ráadásul brutálszépen mutat rajta a nyomdamintád.
    A lábnyomos azért, mert ennél a maninál már megint azt érzem, hogy történet van a háttérben, a lábnyomok vezetnek valahová, node hová, és emiatt percekig tudok bámulni egy ilyen manit, mindeközben már magától értetődő, természetes tőled a körítés, a szépséges fotók, és az orgazmikus állapotú körmök.
    Ez a két mai a mai nap fénypontja volt számomra, mert ma valahogy nem voltam topon.

    VálaszTörlés
  4. Mindkét mani csodás lett! Nem tudom eldönteni melyik tetszik jobban. Bár teljesen más témára épülnek,mégis tetszik mind a kettő. A lemezek nagyon jók. Szuper minták vannak rajtuk. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!