2016. augusztus 16., kedd

Harunouta nyomdapaletta teszt 1.


Sziasztok!


Harunouta jóvóltából kaptam 10 nyomdapalettát tesztre,a teljes készletet ITT találjátok.

Amikor megjelentek,már azon gondolkoztam,melyikeket fogom majd megvásárolni,de a kapcsolattartóm megelőzött,és jött a mail,hogy elküldik őket.

Első körben 5 palettát fogok bemutatni,igazság szerint már 8-at teszteltem,de gondoltam két részre bontom a posztot,amíg nem leszek teljesen kész a teszttel.

A nyomdapaletták nagyon cuki rózsaszín,virágos tokban érkeztek meg, a kék fólia a palettán sokkal erősebb mint amit már megszoktam,aminek külön örülök,mert jobban védi őket a karcolástól az utazás során.


Rengeteg ötletem volt,időm kevesebb,megpróbáltam a palettákból számomra  a maximumot kihozni,kedvem csak az szegte a legvégén,hogy sikerült rettenetesen megfáznom :/

Az első amit teszteltem az L-010-es,amint mindenféle plaid minták találhatóak.A paletta különlegessége,hogy kis téglalapban helyezkednek ez a minták,a sarkokban lévő háromszögek is jól kihasználhatóak.



A minták többsége tetszik,mégis a jobb oldalon lévő vonalas mintára esett a választásom.
Ehhez az Ilnp-Paige lakkot kentem fel két rétegben,majd a Mundo de Unas-Nabu lakkjával nyomdáztam.







A 009-es paletta is nagyon különleges,mostanában nagyon kedvelem az ilyen ívelt mintákat.Ezzel a lemezzel kapcsolatban kb.20 manikűr ötlet ugrott be,amit majd a jövőben szeretnék megvalósítani.
Viszont most csak egy körmöm díszítettem a alsó sorban lévő csipkés rózsa mintával.
A kis vonal minták is nagyon tetszenek,főleg ha mondjuk dupla nyomdázást alkalmazunk (tervben van).


 A manikűrhöz a China Glaze-Kalahari kiss lakkot kentem fel 3 körmömre,a gyűrűsujjamra ahova a minta is került,egy fehér alapot használtam, a kisujjamra az Essie-Toggle to the top lakkját kentem fel,ami egy csodás piros glitteres lakk ( a képen szinte semmi sem látszik sajnos belőle,de élőben,garantálom,hogy nagyon szép).
Nyomdalakk a Ya qin an-Piros lakkja volt,nagyon szuper pigmentált,kenterbe veri a Konad piros nyomdalakkom.






 A 007-es lemez messzemelőleg a kedvencem.Már csak azért is mert pillangó a formája,a minták tavasziasak,szerintem nagyon jól kihasználható.


A fű,a virágok a katica,a pillangók,a csipkeminta,mind mind nagyon szép,nekem leginkább a középen található virágminta ragadta meg a fantáziám.
Egy water marble-t készítettem,pink,világoskék és naracssárga lakkokkal,a mutatóujjam kicsit pinkesebb lett,de nem bántam.







Az 005-ös palettának régebben nagyon örültem volna.Mindeféle water marble mintát megtalálhatunk rajta,most már,hogy valamennyit konyítok a water marblé-hoz kevésbé érzem kihasználhatónak.


A minták elég kicsik,amit azért sajnálok,mert pl. a jobb oldalon lévő csillagos,és a felette lévő minták nagyon tetszenek,de a jelenlegi körömméretemhez nem tudom használni.Így a bal felső sarokban lévő fake water marble mintát próbáltam ki,ami nem rossz,de elég furák a vonalak,nem érzem igazi water marble mintának.

Alaplakk a Kiko-Denim 466 French Charcoal, igazi sötét blue jeans,imádom ezt a texturát.A lakk két rétegben fed,elég gyorsan is szárad mattra,ami nem lenne baj,de javításkor ez sajnos meglátszik (lásd a középső ujjam).
Mivel erre-elvileg- nem kell fedőlakk,így matt állapotában is lefényképeztem.




 Erre került a fent említett fake water marble minta,amit a Ya qin an-Világosszürke lakkjával nyomdáztam.






Nyomdával és fedőlakkal az alaplakk is teljesen más lett,a minta tetszik,illik ehhez a lakkhoz.

Az utolsó paletta a 008-as amit téliesnek érzek.



Innen próbáltam nem igazán vacogósra venni a figurát,a hálós részre koncentráltam,de egy-egy jégvirág csücske beleférkőzte magát  a manikűrbe.
Az alap ebben az esetben 3 lakk kombójából áll,ami a piCture pOlish-Bridget,Cosmos,és a Kryptonite. Óvatosan szivaccsal ütögettem fel egy fehér alapra,majd fehér nyomdalakkal nyomdáztam rá.






A Harunouta oldalán a MDOT10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok,az oldalt csak ajánlani tudom,gyors a posta,sokszor van akció,a google fordító segítségével egyszerűen ki lehet rajta igazodni.





Melyik manikűr illetve paletta nyerte el a tetszésed?

14 megjegyzés :

  1. Az utolsó manikűr a kedvencem, de az első annyira izgalmas, hogy a kettő között hezitáltam, mire végül rámondtam, hogy melyik a szívcsücsök! :D

    A 008-as paletta fotóját azonban hiányolom, véletlenül nem került föl?

    VálaszTörlés
  2. Viszont rákattintottam, és álló szőrrel mindkét alkaromon kijelenthetem, nem láttam még ennél szebb tematikus téli palettát, basszus, ez valami káprázatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh,köszönöm,hogy írtad.Javítottam a posztot,annyira belemerültem az írásba,hogy a kép lemaradt :)
      Ugye milyen szép ez a lemez? Nekem is nagyon tetszik,minden egyes cm-re káprázatos!

      Törlés
    2. Igen, ez a lemez egy csoda!
      De jó, bíztam benne, hogy a pötyögés hevében csak kifelejtődött, szuper látni picit közelebbről :)

      Törlés
    3. Néha van ilyen,hogy lemarad egy-két fotó a nagy írásban :D
      Nekem is nagyon tetszik,már elképzeltem valami zöld alapot amire arannyal fogok nyomdázni :)

      Törlés
  3. Mankiűrök közül az első a legnagyobb kedvenc, paletták közül az utolsó, de nehéz választás volt, mert mindegyik manikűr nagyon szép lett!! (-:
    A márkától van egy lemezem, ami viszont Bornéktól származik. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem van köze ennek a cégnek a Bornhoz,a Neejolie is egy kaptafa.Örülök,hoyg tetszenek a manikűrök,köszönöm :)

      Törlés
  4. Az L-010 lemez az telitalálat.A manikűrök pedig csodásak, mint mindig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Nagyon kedves vagy :)

      Törlés
  5. A virágos és az utolsó a kedvencem, de a plédes is tetszik, nagyon szép mind. Annyira szépek is ezek a lemezek, öröm rájuk nézni, nemcsak a minták vannak sorban, mint egy szokásos lemeznél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)
      Én nagyon csípem a nem szokványos lemezeket,több fantáziát látok bennük,mintha csak simán sorban lennének a minták!

      Törlés
  6. Nagyon szuper bejegyzés lett, innen kb az összes lemez tetszik :D Nekem is a 005-ös van meg, szeretem, de tényleg kár hogy olyan kicsi a legtöbb minta :/ Nekem most ( a tiedhez főleg :D ) kicsik a körmeim de most nem is bánom így tetszik :) így az én körmeimre még jó a méret... még, amíg nem nő meg :D Nagyon szuperek lettek a manikűrök is :)

    VálaszTörlés
  7. A második megvan nekem is, de még nem volt alkalmam kipróbálni. Épp csak elhoztam a postáról, már utazam is el. :D

    VálaszTörlés
  8. I like all stamping plates and all manicures that you posted today, but my favourite is the manicure made with stamping plate L-007, gorgeous! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!