2016. augusztus 18., csütörtök

Harunouta nyomdapaletta teszt 2.


Sziasztok!


Ma napra a Harunouta paletták tesztjének második részét hoztam.Az első részt ITT találjátok meg.


Első paletta az L-011-es ami Japán Katakana írásjeleket tartalmaz.
Ez a paletta valahogy engem nem hozott lázba,sajnos egy szót sem tudtam összehozni vele,így kedvemre nyomdáztam a jeleket.



Az alap egy Drip marble volt,amihez arany,fekete és gyengén fedő fehér lakkokat használtam fel.





Második palettát imádom.Már nagyon szerettem volna egy igazi robotos palettára szert tenni,nos,azt hiszem ebben megtaláltam az igazit.
Itt találjátok az L-004-et.


Alaplakk a Powder perfect-Robin hood zöld lakkját választottam,amire a Ya qin an-Világosszürke lakkjával nyomdáztam.





Következő manikűrhöz is egy Powder perfect lakkot használtam,ami a Notthingham.Csodás ez a lakk ami csodás nyomdamintát érdemel.
A mintát az L-002-ről választottam,ez a paletta is nagyon tetszik!










L-003 paletta sem igazán a fogamra való.Teli mintákat nem igazán kedvelem,talán ezért.
Az alap a Color Club-Kismet volt,imádom ezt a sárga holó lakkot,amire egy pici mintát választottam.









L-006 nagyon tetszik,ez pont az a fajta lemez,ami jól kihszanálható.Isméet egy olyan lemez,ahol nem teli minták vannak,ez külön piros pont.


Az alaplakk a CBL-Scattered sun flare,csodás lakk,engem teljesen rabul ejtett!!!










A paletták többsége nagyon tetszik,az MDOT10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok az oldalon.




Neked melyik manikűr/paletta tetszik???



9 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett ez a bejegyzés is :) Tetszenek a lemezek nagyon, a manikűrök pedig szuperek lettek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök,hogy teszettek a manikűrök :)

      Törlés
  2. Az utolsó, csipkés lemez tetszik a legjobban, és a vele készített manikűr. Olyan szép, hogy két körmön finoman hagytad érvényesülni az alaplakk varázsát, ugyanakkor mégis hangsúlyos a motívum is.

    Az első marble-maniba pedig pucéron szerettem bele!
    Ha én ilyen marble-mintát rittyentenék a körmömre, nem lenne szívem rátenni semmit, nincs az a nyomdaminta, de még szabadkézi motívum se, hogy ezt én beáldoznám....na jó, van azért, és lehet, hogy én ezt a színkombinációt el is lopom egy mani erejéig, más motívummal, ha nem bánod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik a drip marble,fejben nagyon jó ötletnek tűnt,megvalósítva már kevésbé éreztem szépnek....
      Az utolsó paletta tényleg nagyon szép,imádom ezeket a csipkés mintákat :)

      Törlés
  3. A robotoson kívül mindegyik manikűrért odavagyok, csodásak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény robotok :D
      Örülök,hogy tetszenek a manikűrök,köszönöm szépen :)

      Törlés
  4. Nem lehet választani :) Egyetértek Banditával, az első mani sokkal szebb minta nélkül, csak hát tudom, palettát kellett tesztelni. Annyira szép lakkokat válogattál alapnak, hogy már önmagukban csodásak, hát még mintával. A robotos nagyon tetszik :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik a robotos,én valahogy vonzódom ezekhez a mintákhoz. :)
      Hát,paletta tesztnél akár sima krém lakkokra is tesztelhetnék,de abban meg semmi extra sem lenne,nem ?! :) Megpróbálok valami "különlegesebbet" alkotni,gradient,vagy water marble formájában...Az első palettával kapcsolatban semmi ötletem nem volt,ültem felette és néztem: ezzel most mit kezdjek? Próbáltam neten keresni pár szót,de semmit sem találtam....!Lehet ezért is készül hozzá különlegesebb alap.

      Törlés
  5. Also I have these new Harunouta stamping plates and I love them! :-) I love the first manicure (made with stamping plate L-011) but I don't know what those ideograms mean, so I still haven't used the stamping plate...
    My favourite manicure here is one that you made with stamping plate L-002, beautiful! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!