2016. augusztus 31., szerda

Il Était Un Vernis-Holo(ve)


Sziasztok!


Il Était Un Vernis-Tales of love kollekciójában megjelent lakkot a Holo(ve)-t kentem fel egyik nap.
A lakk használatát sokáig halogattam,hogy miért magam sem tudom,hisz' én és a bordó szoros kapcsolatot ápolunk.Idén nyáron próbáltam kevésbé sötét lakkokat használni,kisebb-nagyobb sikerrel.

A lakk egy bordó árnyalat,telis teli mikró pelyhekkel,egy icipici holót is kapott,de az egész mix ad az alapszínnek egy pluszt.2 rétegben tökéletesen fed,magamon nagyon nőiesnek éreztem.







A Mundo de unas-Mint lakkjával nyomdáztam a mintát a Cici&Sisi Wedding season akril palettájáról választottam.
Instagram-on azt írták,hogy télies a hangulata,kicsit fagyos,nekem kifejezetten tetszik ez a szín párosítás.





Imádom ezt a lakkot,és imádom ezt a márkát,kifejezetten különleges lakkokat tudnak készíteni a lányok,egyik sem unalmas!
Holnap jelenik meg a Back to school kollekció,amiben ismét találhatóak inycsiklandozó szépségek :)
A márka elérhető a hivatalos oldalon ITT vagy a Hypnoticpolish kínálatában, és a Nailista oldalon.






Tetszik ez a lakk nyomdázva vagy anélkül?

4 megjegyzés :

  1. Ez annyira szép, bár különleges lett a nyomdázással, nekem anélkül is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik a manikűr :)

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a lakk! Tényleg olyan nőies. (-: Érdekes színpárosítás rá ez a kékes szín, kicsit valóban télies, talán a minta miatt is. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem érzem téliesnek,a mintát sem a színt sem :) De hát kinek mi ugrik be egy-egy manikűrről :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!