2016. augusztus 30., kedd

Köves nail art


Sziasztok!



Amikor megérkezett a Sugar Bubbles nyomdapaletta,ami mellesleg nagyon tetszik,kigondoltam egy köves,ékszeres manikűrt.Először a Mandala mintákban gondolkoztam,de valahogy nem jött az ihlet,így maradtam az eredeti felállásnál.
Imádom ezeket a köves mintákat,amiket már egyre több nyomdapalettán fellelhetünk.

A paletta így néz ki:



A jobb felső sarokban lévő mintát használtam és a mellette lévő követ,amibe kis csavart vittem.
Az alaplakk a CbL-I look good in stirrups,erre feketével nyomdáztam.A minta nem a legjobb,elég nehéz volt szépen felszedni,szerintem a paletta nem a legjobb részére lett elhelyezve,a minta sem a legmélyebb.
A gyűrűsujjamra egy fehér lakk került,a követ fehér nyomdalakkal nyomdáztam,majd gyorsan egy fóliát nyomtam a mintára.





4 napig díszítette a köröm ez a manikűr,minimális kopással intettem búcsút neki.




Hordanád ezt a manikűrt? :)

3 megjegyzés :

  1. Szerelmem a gyűrűsujj ékkő-effektje, velőtrázó! <3

    VálaszTörlés
  2. Köves minta, rá nem jöttem volna a nyomdapaletta alapján, mi az. Tetszik a mani, a lila lakk különösen szép.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a manikűröd! A CBL lakk színe is szép, és a gyűrűs ujjad valami csodás lett! (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!