2016. augusztus 11., csütörtök

Layla-03 Retro pink


Sziasztok!


A fiókom mélyéről hírtelen előbukkant egy Layla lakk,amit még réges régen vettem.Anno amikor beszereztem,nem nagyon élte fénykorát a holó,így csak kettőt vettem ebből a szériából.

A 03-as a Retro pink nevet kapta,elég szép pink árnyalat,a minősége egy cseppet sem romlott az idők során,ugyanolyan gyorsan szárad a két réteg,mint fénykorában,sőt a minősége is kifogástalan.
Napfényben szemkiverős holó,nagyon tetszik,árnyékban kis szolid.





A Cici&Sisi Facebook oldalán nyertem egy akril nyomdapalettát,ami a Wedding season nevet kapta,sokáig pihent az asztalomon.

A paletta nagyon érdekes,teljesen más,mint amit már megszoktam (ugye ez nem fém),nem tudtam mi vár,ha ezzel a palettával fogok nyomdázni.Most eljött az alkalom és elővettem,bevallom nagyon szuper,a párna minden mintát 100%-ban felvesz.

Forrás:http://nailartstampingmania.blogspot.it/


Érdekessége,hogy átlátszó,tehát kell valami fekete alátét,hogy lássuk,mit is csinálunk.
Félek ha leesik összetörik (???) ,remélem erre nálam nem fog sor kerülni,mivel lyukas a kezem....A paletta habkönnyű,nem rugalmas,szerintem hajlításra akár ketté is lehetne törni.....
A minták szépen kidolgozottak,szinte mindegyik nagyon tetszik.






Nos,szerintem jó ez a fajta újítás a paletták terén,a fém könnyen elvághatja az ujjunkat,karcolódik,ezzel ilyen gondunk nincs,sok palettának súly van,az akrilnál nem hiszem,hogy ez a veszély fenyegetne.Szóval én örülök,hogy megjelentek az akril paletták :)




Van akril nyomdapalettád?
Szerinted ennek van jövője?

8 megjegyzés :

  1. Akril?? Nem karcolódik? Mik vannak, lehidalok. A fém paletta tényleg nehéz, főleg, ha sok van, egyszer nyáron a futár hozta, annyira átmelegedett, nem tudtam megfogni.
    A mani viszont nagyon tetszik, annyira szép ez az árnyalat, meg vékonyvonalas minta, teljesen az én ízlésem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem karcolódik!!!Csak úgy siklik rajta a lehúzó.Plusz a lemosó sem oldja,nagyon szuper tényleg!!!
      Ősszel amikor nyertem a Cici oldalán palettákat,óriási csomagban érkezett,és nagyon nehéz volt.Igen,sajnos velem is megesett,hogy átmelegedve érkeztek meg a paletták! :/
      Örülök,hogy tetszik a manikűr,köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Milyen izgalmas lehetőség! :)
    Bevallom, én nem is annyira attól félnék, hogy én összekarcolom, inkább azon aggódnék, vajon épségben eljut-e hozzám csomagban!
    Elgondolkodtatott a dolog, lehet, hogy pár év múlva (1-2) csak ilyen anyagú paletták lesznek majd, és akkor ez a bejegyzésed kőkemény történelem lesz.

    Fejlődik minden, a technikák, anyagok, emlékszem, milyen áhítattal vágyakoztam puha, nagy nyomdapárna után, lestem, hogy milyen mélyen nyomják bele a körmüket a "nagyok", és nekem akkor még csak egy kis keményfejű Essence volt itthon, azelőtt pedig radírgumival (!!) próbálkoztam! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy a paletta elég vastag,volt hozzá tok is,plusz bubifóliába volt elég rendesen beletekerve,szóval nem hiszem,hogy komolyabb baja eshetett volna.De nagyon kétbalkezes vagyok,ha leesik,nálam tuti ripityára törik :D
      Én amikor elkezdtem a blogot,minden más volt,alig voltak nyomdapaletták a piacon,nagyon "menő" volt a Konad,amit ma már a legtöbb blogger számításba sem vesz.Nyomdalakkok is alig voltak,nagyon sokminden változott pozitív irányba,viszont engem a sorban gyorsan megjelenő lakkok zavarnak ( félek,hogy kiég egy-két márka) mert már nincs új a nap alatt :/

      Törlés
    2. Nem rugalmas anyag az akril? Nem szabadna eltörnie.
      Hú, én is kapkodom a fejem, hogy két éve még egy nyomdapárnám volt, most meg sem számolom és annyi újdonság van, hogy ez is kell meg az is, szerintem én hamarabb kiégek, mint aki gyártja :) Ráadásul most már az olcsóbb márkák is egyre szebb lakkokat hoznak ki.

      Törlés
    3. Hajlani nem hajlik,nem tudom,ha a földre esne,eltörne-e :/ Neten van mindenféle étkészlet is,de szerintem attól függ,milyen vastag az anyag.
      Én annak nagyon örülök,hogy az olcsóbb márkák is beerősítettek,néhe nagyon de nagyon sajnálok párezer ft-ot egy-két lakkra.Van olyan indie márka aki havonta ontja a kollekciókat,szerintem már követni sem lehet,sőt,néha azt veszem észre,hogy ismétlődnek a lakkok...

      Törlés
  3. Nagyon érdekes ez a paletta. Csodásak a minták rajta. Tényleg mennyi minden változott amióta elkezdtem a blogot. Csak kapkodom a fejemet,hogy mennyi újdonság jelenik meg. Nagyon szép lett a manikűr amit készítettél.:)

    VálaszTörlés
  4. Layla Retro Pink is such a beauty! I like also the stamping! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!