2016. augusztus 2., kedd

Méhecskés manikűr


Sziasztok!


Ezer éve szerettem volna méhecskés manikűrt készíteni,ennek egy akadálya volt: a körmöm hossza.Mivel mostanában eléggé hosszúra megnőttek,nem igazán akadt olyan nyomdaminta ami jó lett volna rá..Vártam a megfelelő alkalmat.

A sors úgy hozta,hogy a kisujjamon lévő köröm betörött,így a többit hozzá reszeltem,viszont optikailag nekem túl rövidnek tűnt illetve tűnik.Kicsit frusztrált voltam/vagyok miatta,egy bizonyos körömhossz után zavaró tud lenni a rövidebb fazon,de hát ez van,majd megnő.

Most kihasználtam az alkalmat és elkészítettem a hőn áhított méhecskés manikűrt,ami szerintem elég cukira sikeredett.

A sárga lakk amit kiválasztottam hozzá,a Nicole By Opi-Hit the lights,két réteges,csodaszép krém lakk (most úgyis a sárga korszakom élem).
Erre került Mash-61-ről a minta,és a méhecskét a Winstonia W202-ről vettem.
A méhecske alá egy radial gradient került,szerintem így cukibb lett az egész.
Mellé felavattam az új fedőlakkom Ya qin an személyében ITT található,amit kifejezetten nyomdázáshoz ajánlanak.Nos,a lakk nálam bevált,nem keni el a mintát,gyorsan koppanósra szárad,és tartós is.Egyedül az illata nem tetszik,fura műanyag vagy nem is tudom,nem megszokott top coat illat.Ettől függetlenűl ajánlom (pontokból most nem lehet vásárolni semmit a Bps-ről,nem tudom miért....?????? Rendelni akarok!!!)








Tetszik a méhecskés manikűröm??

6 megjegyzés :

  1. Imádom ezt a manikűrt!! Nekem a MoYou Pro lemezeken van méhecske, egyiken a hatszögletű lépminta, másikon meg a méhecske+lép. Nyáron szerintem kötelező a sárga mani meg a méhecske :) Teljesen sárgába nem szeretek öltözni, mert rám szállnak a bogarak, de maniban szeretem a citromsárgát meg minden árnyalatát a sárgának, ez is remek árnyalat! Azt hiszem, citromsárga körmeim lesznek hétvégén, eddig törtem a fejem, hogy milyen legyen, ami megy a lábkörmöm színéhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg,rákerestem,milyen cuki az a minta is :) Szinte már nincs is Moyou palettám,kicsik a minták nekem az XL-ből elfelejtek venni,pedig van a listámon pár darab.
      Ruhában nem nagyon szeretem a sárgát,a neon színeket viszont igen,érdekes ez :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik!! A színe az egész koncepció, úgy minden. (-: Nekem is tervben van régóta méhecskés manikűr, de vajon sor kerül-e rá....... Nem tudom.
    Szerintem nagyon jól áll ez a körömhossz Neked, még talán jobban is tetszik, mint a hosszabb. (-: Persze, tudom..... Nekem is az szokott a megfelelő lnni, ami nekem magamnak az igazi. (-:

    VálaszTörlés
  3. Very cute, really lovely! :-) Perfect stamping too! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!