2016. augusztus 9., kedd

Mermaid nails


Sziasztok!



Mermaid manikűrt szerettem volna készíteni (ami össze is jött),az alapszínnél elég sokat gondolkotam.Van pár kék lakkom,nem annyi mint mondjuk pink,de valami különlegesebbet akartam felkenni,olyat amit mondjuk régen használtam már....

A Kiko 2013-as nyári kollekciójában (Sun pearl) megjelent egy csodás kobaltkék lakk,amiben "glass flakes" van (nem ezüst pelyhek,mint azt a majdnem 2 évvel ezelőtti bejegyzésemben írtam),ezek az átlátszó pelyhek teszik különlegessé a lakkot.
Mit azt már tudjátok,nem vagyok kék körömlakk fanatikus,de ez a lakk!!!Valami eszméletlen szép.Lemosása sem okozott gondot,szerencsére nem fogta be a körmöm,2 réteg elég volt a tökéletes fedéshez.
Száradása gyors,évek alatt sem vesztett semmit a minőségéből.





Erre került a mermaid minta,amint a Bundle Monster Bm-502 palettájáról vettem,és a Mundo de unas Mint lakkal nyomdáztam.







3 napig viseltem ezt a manit,imádtam,nagyon minimális kopással mostam le.Annyit sajnálok,hogy ez a Kiko LE azaz már lehetetlen beszerezni (talán ebay van valami horror áron),így anno lemaradtam a zöldről,amit pont az orrom elől halászott el valaki a rendeléskor. (mai napig bánok,hogy nem voltam gyorsabb!!!!)




Kedveled a mermaid manikűröket??

7 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, jaj, mindjárt vége a nyárnak és még hasonló manit sem csináltam. Nekem a kedvencem a hasonló kék árnyalat, szerintem ősszel is jól mutat, nem kimondottan nyári szín. Meg télen is pelyhekkel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még van időd :)
      Ez a lakk szerintem sem kifejezetten nyári szín,pont olyan,amit én minden évszakban szívesen viselek...

      Törlés
  2. De szép ez a Kiko lakk is és a manikűr is!

    VálaszTörlés
  3. Ez a lakk tényleg csodás! (-: Én sem vagyok annyira kék párti, de ennek nagyon szép színe van, és a manit is jól eltaláltad! (-:

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon szép ez a kék lakk! Pedig én sem vagyok nagyon kék párti,de ezt szívesen hordanám,főleg ezzel a mintával amit készítettél rá. Nagyon szép lett!:)

    VálaszTörlés
  5. This Kiko n° 429 from Sun Pearl collection is called "Blue Spot", it is one of my favourite blue Kiko polishes! :-) I love the stamping, it's very neat and beautiful! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!